dimarts, 31 de maig del 2011

Recuperats de la ressaca?

Au, que toca tornar a treballar!
Demà tornem a jugar amb els yankies de Dow Jones, aquells tios forts i enormes amb qui vam perdre 2 a 1 al camp gran.

Tenim una bona oportunitat!
Si juguem en curt i ràpid, assegurant les pilotes i no rifant-les jugant en llarg, els podem guanyar. Hem de tenir-la, tocar-la i mimar-la i intentar aprofitar les ocasions, que segur tindrem.
Dow Jones jugarà a penjar pilotes a les seves torres i aprofitar la seva alçada i envergadura. És el que haurem de vigilar.

A més, recordeu que juguen molt forts. Al límit.
No caiguem en el parany de protestar i queixar-nos continuament!
Juguem, com sabem. Ni més ni menys.

A veure si aconseguim ser 9 sense patir a última hora!

Tu vens?


.

9 comentaris:

  1. Yes, If I Come...
    Mr. Head

    ResponElimina
  2. jo segueixo sent baixa :(
    ànims

    ResponElimina
  3. J.C. Jo nen que et passa?

    ResponElimina
  4. Jo hi vaig!
    Si demà al migdia la cosa està així (compto que el Raimon i el Jandro vinguin) seriem 9. Si Jandro o Raimon fallen, porto al David?

    ResponElimina
  5. HOLA FAMILIA. SOC BAIXA INEVITABLE. ESTIC MALALT.
    SORT I A TOPE!!!!!

    ResponElimina
  6. Si el Manel, amb qui compto, ve i el Jandro no falla, som 8. Aviso a algú?

    ResponElimina
  7. porta al David!!! oi tant!!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari