dissabte, 21 de maig del 2011

Molt italians

1899 F.C.      - 2
Fatti amano   - 3

El partit es presentava difícil, però vam saber plantar cara tota la primera part i això els va descol·locar. No ha de ser fàcil veure com els tercers per la cua posen problemes als invictes líders. No preveien encaixar cap gol i encara menys a la primera part i per posar-se per sota al marcador. Un gol del Lluís, que va dedicar al Jan, el nou fitxatge del planter culer, i se'ls hi van posar els pepperonni per corbata.

Potser per això o potser perquè els italians porten aquest "futbol" empastat als gens, van començar a utilitzar totes les artimanyes típiques dels fills del calcio; cops de colze, teatre, protestes i provocacions. Tot menys catennaccio, que en aquest cas no els interessava. Des de que jugo a Meiland no recordo cap altre partit amb tantes targetes. Quatre grogues que consten en l'acta pels italians.

Els vam tenir. Vam recuperar el nostre joc i els vam tenir contra les cordes tot el partit. I ells més nerviosos cada minut que passava. I més cansats.
Un empat a dos contra el líder era molt bo, però com acostuma a passar els últims partits, en el darrer minut ens van superar en el marcador.

Tot i això, bones sensacions sobre el camp. Només una mica més de sort i potser, una mica més de risc a l'hora de xutar a porta i la cosa ens canviarà. Amb un partit menys que la majoria d'equips, continuem en zona de descens. Si guanyem el partit pendent, som tercers... No està malament!

Xurrasqueros Callejeros
Casualitats de la vida. Tinc més informació sobre el "niño chulito" de Xurrasqueria... i molta!
De moment us puc dir que és un "pijihippy" (o Hippy/Pijo, com vulgueu)... i conegut d'una amiga meva. I alguna cosa més, suficient com perquè el proper partit, si juga, ho faci calladet. Ja us explicaré.

La "convo"
Dilluns hi ha partit. Juguem contra Roche Diagnóstic, un partit que, sense voler faltar al respecte al rival ni generar excessos de confiança, hauria de ser assequible.
El problema el podem tenir amb nosaltres mateixos. Si mantenim el nostre estil i estem on hem d'estar, no hem de patir aquesta temporada. Ni aquest partit.

Esperem que el pare del Xavi estigui millor i que el Jandro pugui escapar-se dels seus compromisos.

Tu, vens?

.

8 comentaris:

  1. Si no milloro molt, dilluns no jugo. Tinc una possible fissura en una costella (demà aniré al metge, a veure que em diu).
    Él més probable és que vingui a jugar l'Aitor.

    En qualsevol cas, jo hi seré, a fer el que pugui encara que sigui des de la banda.

    ResponElimina
  2. Jo si que hi seré!

    Millora't aviat crack!!

    ResponElimina
  3. ànims senyor!. i repos!
    Jo també vinc.

    ResponElimina
  4. Jo vindre si no hi ha novetat d´ultima hora, que segur que no però visto lo visto.....

    ResponElimina
  5. Jo també vinc. Ens veiem aquesta nit companys.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  6. Jo vindré, molt emocionat peró vindré. Possiblement amb la resaca d'ahir, ja que vàrem guanyar les eleccions municipals.
    Bep ànims;...

    ResponElimina
  7. segueixo amb turmell malament.
    Ànims

    ResponElimina

Deixa el teu comentari