diumenge, 1 de maig del 2011

Triple convocatòria!

Que no ens faci mal la xurrascada!

Ja tenia ganes de convocar a la gent!
Quina temporada més tonta! Juguem un partit i descansem tres mesos!

Doncs aquesta setmana, us convoco a tres partits diferents. I a tots hi som importants!

El de la ràbia
El primer és aquest dimarts, a l'Estadi. Com a culers, tenim el partit més important de la temporada! Anem-hi tots a empenyer des de la graderia i a fem callar al Gran -puto- Mentider.
Ah.. per cert... Per aquest partit no tinc carnet... Te'n sobra un?

El de la passió
L'altra convocatòria és per la lliga per socis del Barça de futbol 11.
A alguns ja us haurà arribat alguna cosa per SMS o per mail.
Enguany només es pot inscriure per equips (d'una sola vegada i pagant-t'ho tot de cop) de com a mínim 16 jugadors i està limitat a 10 equips seniors i 10 veterans.


Fa dos anys amb gent de Geriatrix, Sant Pol, C.E.Catalunya i Despertaferro,
al torneig de socis on es va gestar 1899 F.C.
Ens apuntariem en la categoria de veterans (nascuts 1975 o abans),
El preu és de 50€ per participant.

Si us voleu apuntar, feu-me arribar EL MÉS AVIAT POSSIBLE còpia escanejada del DNI i del carnet del Barça vigent i legible.

Correu la veu a companys i amics i passeu-los-hi el meu correu.
Hem de ser com a mínim 16!
I la final, és al Camp Nou!

El de cada setmana
I per acabar, la convo més important per nosaltres.
Dimecres 4 juguem contra uns vells coneguts amb qui ja hem jugat quatre vegades; Xurrasqueria Guti
Els Xurrasqueros sempre han sigut un rival difícil i ja ens van guanyar l'últim partit.
Amb un partit jugat més que nosaltres només ens porten un punt d'avantatge. I ho hem d'intentar aprofitar.
No serà fàcil, però si juguem amb la intensitat i concentració dels últims partits, ho podem aconseguir.


Convoqueu-vos el més aviat possible!
El Lluís està per les Russies, el Martí està de baixa... Tenim opcions de reforços si no som prou gent, però ho hem de saber amb temps.

I tú, vens??
.


12 comentaris:

  1. Dimarts al camp no m'ho perdo!.. faltaria +!.. de cara a la lliga del FCB, no se si colaria que suplantés la identitad de la meva mare?, com ho veieu??? ;-)

    I dimecres, amb mono de futbol i tant que vindré a menjar-me uns "Xurrets" :-)

    ResponElimina
  2. Jo, al partit de la vostre lliga del Dimecres, si necessiteu gent, compteu amb mi.

    Força 1899 !!!!!!

    ResponElimina
  3. De tú parlava quan deia allò dels reforços, Juanjo!
    Crec que si som només 8 ó 9 pots venir tranquilament!

    ResponElimina
  4. Nois,

    Dimarts per suposat que hi seré. Ja gairebé estic allà plantat esperant al p.... portugués!!! ai perdó però es que aquest tiu és superior a mi

    A la lliga del barça no m'hi apunto (vaig neixer després de 1975 ....jajaja ).

    I per dimecres sento dir que sóc baixa gairebé segura. Les meves lumbars continuen donant pel sac i estic mig enganxat així que si anés no podria gairebé ni correr....prefereixo descansar aquesta setmana per estar a tope per la seguent

    Que conitnui la bona ratxa!!

    ResponElimina
  5. Juanjo, ves-te posant amb calça curta, que dimecres jugues!

    ResponElimina
  6. Si juanjo ves escalfant, que jo de moment sóc dubte. Em vaig torçar el tormell al darrer partit i encara ho pateixo.
    Seguirem informant.

    ResponElimina
  7. Baixes; Lluis Cap, Sergi, Martí i Jandro.
    Dubtes; Joan Carles i Oscar. Raimon?

    Avisats Juanjo, David, el germà de l'Antonio i un company de la tele. Encara no tinc resposta.

    Si conèixes algú més, avisa'l i diguem'ho!

    ResponElimina
  8. Esperant resposta del Juanjo, del David i del germà de l'António. El company de la tele no pot venir.
    JC, tú vens? Pot venir el Benta?

    ResponElimina
  9. Quants som segurs ara per ara?

    ResponElimina
  10. Manel: Set o vuit.
    Bep, Manel, Xavi, JuanJo, Xavi (germà Toni), Amic Xavi, Javi, Jordi (cosí Bep).
    De moment, la cosa està així.

    ResponElimina
  11. Ho sento nois, però és millor que no arrisqui amb el turmell.
    Ànims.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari