dilluns, 9 de maig del 2011

Un partit difícil

Només és futbol!


Aquest dilluns tenim un partit dels difícils. Dels que ja podem anomenar clàssics.
F.S.Sant Miguel és l'equip amb qui hem jugat més vegades. Ho hem fet quatre cops a la lliga i un a la copa la primera temporada.

Si repassem aquests clàssics, podem veure que tant el resultat com el partit pot ser imprevisible.
La estadística diu que serà un partit molt igualat. Els anteriors han acabat amb dos victòries, un empat i dos derrotes.

El que tinc bastant clar que hi haurà tensió. No sé si els darrers Barça-Madrid han afectat als futboleros del món mundial, però ja hem vist que va passar la setmana passada. I amb Sant Miguel ja hem tingut algun petit conat alguna vegada.

No voldria influir ni avançar res de la crònica de l'últim partit, que deu estar fent el Manel, però sería bo que no ens deixessim portar per un excès de intensitat ni caiguem en provocacions pròpies, alienes o arbitrals. Hauriem de limitar-nos a jugar a futbol com sabem (els que en sàpiguin!). I ja està. No cal anar fent amics cada partit.

Anem malament de gent i per tant, sería bo que tothom avisés el més aviat possible sobretot si no ve! I a més, es preocupés una mica de trobar possible substitut.

Tu vens?

.

12 comentaris:

  1. Avui aniré però no sé si podré estar al 100%

    Quant és el partit de tornada contra Guti? Vull marcar-ho al calendari!!! :-)

    ResponElimina
  2. Bad news. Despres d la visita al turmentòleg, em diu q en tinc fins a final de maig enhaxixat, com a minimum. I despres un bon temps amb tensionplast i fent mes bondat q sant Guardiola (malgrat el q diguin a telemadrit). Resumint: q si no se m'ha acabt la temporada poc n'hi falta :((
    Ps: veient el comentari d'en Sergi em faig una idea de l'amistos partit contra Guti...

    ResponElimina
  3. Jo vinc..
    P.d.: Ho sento pero fins demà no podré fer la crónica.. :-( com es culpa meva jo faré la dels dos partits.

    ResponElimina
  4. Guai, Manel! Dos al preu d'una!

    Jo vindré.

    Ah! Les properes cròniques són del Martí, JC i Javi, per aquest ordre. Evidentment saltarà qui no hi sigui, però quedarà el deute obert!.

    Fins aquesta nit! Força Barça!

    ResponElimina
  5. Jo vindré, però segur que no estic al 100%. ni al 90...ni...

    Si som prous m'estaviaré de jugar.

    ResponElimina
  6. Jo vindré encara que desprès dels temps no podré estar al 100%.

    ResponElimina
  7. Veient la condició física de la majoria he enganyat al David, que gairebé segur vindrà.
    Ho confirmarà en una hora.

    ResponElimina
  8. David, confirmat per avui!

    ResponElimina
  9. jo vindré amb un reforç(el jordi) així entre els dos en farem un de sencer.

    ResponElimina
  10. Bep!.. dona'm un email teu!.. q no m'aclaro amb lo de les cróniques...

    ResponElimina

Deixa el teu comentari