dilluns, 16 de maig del 2011

Que no ens fotin una "mano"!

A mi em ve a l cap una pizzeria...
Hem de recuperar l'estil
Només depén de nosaltres, però comencem a estar en una situació compromesa després d'un inici de temporada espectacular.

Ens hem de concentrar i jugar amb l'intensitat dels primers partits i passar de coses alienes al futbol.
En sabem una mica més del que sembla a la classificació, però també una mica menys del que ens creiem. Sense treball, no ho aconseguirem!

Fatti Amano és un altre equip amb qui ens estrenem. Tampoc en sabem res, però podem veure les cròniques que Nausica (I i II)els va fer en la primera fase.
Són nous d'aquesta temporada i van pujar de quarta com a segons de grup havent perdut només tres partits. Aquesta temporada ho han guanyat tot, encara que amb resultats bastant ajustats. No serà fàcil!

Sería bo que aquest cop no haguessim de còrrer l'últim dia buscant gent, per acabar sent 11... A veure si tots ens convoquem entre avui i demà!

Tu vens?


(Degut a una averia mundial a Blogger, el blog no ha estat operatiu durant uns dies. A més, s'havien esborrat els últims posts -les cròniques del Manel-. Sembla ser que ja està tot correcte i podem seguir utilitzant aquest mitjà amb normalitat)

.

10 comentaris:

  1. Jo deixare el Jan dormin i vindré. Fins dimecres i Manel felicitats per les cròniques molt bones!
    Lluís Cap

    ResponElimina
  2. Bieeeeennn!!! El retorno del Lluis!
    Jo tb hi seré!

    ResponElimina
  3. Be welcome Lluis!
    Ens veiem dimecres.

    ResponElimina
  4. JO TINC EL MEU PARE INGRESSAT PERO MIRARE DE VENIR. JAVI I ANTONIO VINDRAN SI NO ES DIU EL CONTRARI

    ResponElimina
  5. jo no podré donar-vos un cop de ma.
    ànims.

    ResponElimina
  6. Ara per ara sóm set + la possibilitat del Xavi i del Jandro (que encara no ha dit res)i la incertesa de l'Oscar.
    Aviso al David? Està disponible.
    Si no em dieu el contrari, a les 18 hores li confirmaré.
    No hauriem de ser quatre canvis, però tampoc anar-hi amb 6 jugadors!

    ResponElimina
  7. Raimon és baixa per feina d'última hora. Ve el David.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari