dilluns, 7 de juny del 2010

Seguim en ratxa!

A quin/a Misha n'hi fotries cinc més? A la rossa o a la rusa?


Misha Pomarol   -3
1899 F. C.        - 5

Un gol ràpid per posar les coses de cara. Un empat inmediat ens va fer veure que no seria fàcil!

Partit mes sofert de el que esperàvem. Del tres a un, al tres a tres en un pim-pam. I a patir.
Semblava que de res servirien les excel·lents jugades d'equip, ni el superb golàs de falta del Raimon, ni el regalet que li va fer el porter Mishanic, permetent-li marcar des de mig camp com en Pedro (be, no exactament igual!). Semblava que, com en els pitjors moments de l'equip, la mala sort ens faria perdre o empatar un altre cop. I el pitjor del cas és que els únics mèrits del rival van ser dos gols de rebot en badades defensives i un gol de falta (magistral, això si).

Es va patir però, seguint la dinàmica d'aquesta fase, vam aprendre dels errors. I tot i que va costar, es va controlar el ritme del partit quan Misha més perill representava, i es van aconseguir els 2 gols que ens donaven la quarta victòria consecutiva (la vuitena del campionat). Tres punts que ens col·loquen de nou -provisionalment- en el primer lloc de la classificació.

El proper sopar i més activitats
El proper dimecres (16 de juny) farem el primer sopar d'equip.
Com sabeu, el planning és; partit a les 21.30, dutxa ràpida i a sopar "shiting milks" a Casa Ovidio (més informació i reserves en el proper "post" de convocatòria -no en aquest!-).

També m'agradaria recordar que s'acosta el torneig social de futbol 11 per a socis del Barça. Alguns ja ens hi vam apuntar l'any passat. La meva intenció és fer-ho aquest any també, però en la categoria Veterans. Algú més s'hi apunta?

El proper partit
Dimecres 9 a l'hora habitual ens la juguem amb Moloko Ath. Club, un dels rivals directes. O ens atrapen o fem forat i ens traiem un maldecap de sobre!

Tu, vens?
Força culers!

15 comentaris:

  1. Els de misha em van deixar de record una distensió del lligament del dit gros del peu(encara sort que no trencat). Tot hi així no descarto jugar, doncs la inflació i el dolor van baixant.

    ResponElimina
  2. Jo vinc al partit. Al restaurant s'ha torçat una mica però encara no confirmo ni descarto.
    S'ha de reservar o tinc temps de decidir el mateix dia.

    ResponElimina
  3. Hola,
    Bona crónica Bep.
    jo no estic recuperat.
    Baixa segur! Necesito un parell de semanes més.
    Sort i endevant
    Lluís Cap

    ResponElimina
  4. jo vinc a veureus i al restaurant

    minyi

    ResponElimina
  5. El tema s'hem complica, gairebé segur que no podré venir.
    dimecres 16 si! a jugar i sopar

    ResponElimina
  6. Jo també vindré, si no hi ha res de nou.

    ResponElimina
  7. Jo si que vinc!

    Joan Carles, digues alguna cosa segura!

    Minyi, el sopar és dimecres que ve! Vine avui... a jugar!

    ResponElimina
  8. Gran, Martí!!
    Molt bona notícia!!!!

    ResponElimina
  9. Segueixo amb dolor al turmell després de la entrada del altre dia, en principi no vinc avui!

    Jordi

    ResponElimina
  10. Ostres! em sap greu, però al final no podré venir. A veure si la setmana que ve tot es posa a lloc i m'apunto també al sopar.
    Salut!

    ResponElimina
  11. no podré venir segur.
    Ànims, "que no estamos tal mal"

    ResponElimina

Deixa el teu comentari