dijous, 17 de juny del 2010

Sopar.... i espectacle pel mateix preu.


Així va veure l'Espanya- Suïssa el Tribune de Gèneve.
I aquesta és la manera com s'ha de tractar la fúria sobre la gespa.


Nausica      - 4
1899 F. C.  - 4
(La crónica del partit des de el punt de vista de Nausica, aquí)


Últimament estem que la clavem. Ja ens podríem anar dedicant a predir els resultats dels euromilions!

A la enquesta de les eleccions del Barça, l'única errada va ser donar la majoria absoluta a Maria Lapiedra i no al Sandrusco.
I ara l'hem tornat a clavar. En la crònica de l'últim partit amb Nausica vam dir literalment que "La majoria sembla bona gent (i crec que ho son!), però en tenen un parell que els portarà més d'un problema".
Patam! Ja el tenim! Encert total.

Poca cosa a dir del partit. Encara no sabem massa be com contemporitzar els moments difícils i encara cometem errors que ens costen gols. Ahir, dos defensius i un del porter.
Nausica, ha pujat una mica el nivell gracies a noves incorporacions, però no s'hauria de patir. Només un jugador perillós i tècnic i un altre amb bon xut. Aquest és el seu bagatge.

Però Nausica té una arma de doble tall; abans de començar el partit, ja han protestat cinc jugades!
No callen ni sota l'aigua. Ho protesten tot. Absolutament tot. I així els va. Van encrespant al contrari i es van encenent ells mateixos. De tant protestar indiscriminadament acaben creient-se que els arbitres van en contra seva. I a tu, tot i que vas callant, se't van inflant. I ells, auto-escalfant-se.
Senyors de Nausica, s'ha de venir protestat de casa! A jugar i a callar.

No volem fer cap més comentari sobre el partit. No cal. Però si que volem manifestar el següent:
Sobre la gespa, no hi ha absolutament res que justifiqui una agressió.
Ni l'insult més greu (espanyol?) pot excusar un intent -consumat- de "hondonadas de ostias!". Això no se pot permitir!!.

Encaixem que hi hagi gent jugant sense uniforme -ni dorsal, que és el que compta-. Aguantem entrades fora de to, perquè això és futbol. No demanem revisió de fitxes, sabent que hi ha gent jugant sense papers -fitxa de Meiland-, perquè juguem set contra set, siguin quins siguin i vinguin d'on vinguin. Però no tolerarem la violència física.

Com va dir Benjamin Franklin, "...el que comença amb còlera, acaba en vergonya".

El sopar, molt be, no?

Ah... que m'he enrotllat molt??? Fes'ho tu, guapo!

Apunteu-vos pel partit de dilluns contra De Pacotilla, a veure si ens traiem el mal regust.

I ràpid, que el partit és dilluns!!


.

13 comentaris:

  1. M'apunto Dilluns i la crònica espectacular. Perfecte i amb el tó exacte i correcte.

    ResponElimina
  2. Bep. era difícil fer una crónica després de com va anar el final del partit. Molt be explicat.
    Afegir que tots tenim una edat (maduressa) i venim a jugar per pasar una bona estona, practicar esport i joc en equip.
    Nois, ja tinc alta de la fisioterapeuta Danesa que em va fer la rehabilitació, tenía una talla 110 60 90 i vam fer 69 sesions i no se quantes postures, en fi, que estic recuperat.
    Vinc el dilluns
    Lluís Cap

    ResponElimina
  3. Oleeee Lluís!!!
    Ara, m'han dit que per recuperacions, res d'escandinaves! Les suïsses!

    Juanjo, gracies! Jo també t'estimo!

    Jo vinc amb serioses molèsties als talons. Potser ja m'afecten tants anys fent de Drag Queen amb plataformes de 20 centímetres!

    Ah! I per si hi ha algun dubte...:
    AGUANTE ARGENTINA, LA CONCHA DE SU MADRE!!!!
    -Que per alguna cosa tinc família a Buenos Aires i amics de River... (i algun de Boca també!).

    ResponElimina
  4. Jo vindré. En referència a la crònica crec que l'últim pàrraf s'hauria de suprimir. L'acció reacció va ser totalment demesurada i sense justificació per ambdues parts.

    ResponElimina
  5. Jo vindré. No hi ha cap justificació per cap de les dues parts de la acció-reacció duta a terme.

    ResponElimina
  6. Jandro, la primera acció (entrada dura, i un cop pitada la falta, puntada amb els tacs a l'alçada del genoll amb el joc aturat) provoca una primera reacció ("Pero que haces!" Va dir el JC). Això, incomprensiblement va provocar una altra re-re-acció (empenta del de Nausica).

    Si t'han entrat dur, t'han clavat els tacs i a sobre t'empenten, el mínim que se m'hauria ocorregut a mi sería dir-li "Fill de la Gran Puta". En majúscules.

    Enlloc d'això el JC li va etzibar un "Pero tu ya puedes estar aquí?", que en cap cas es pot definir categòricament com l'"atac racista! Sou uns racistes!!! Li ha dit emigraaant!" com van començar a cridar ells DESPRÉS de que l'energumen ja hagués llençat tres cops de puny, un dels quals va impactar a l'orella del JC.
    La frase del JC, pressumptament desafortunada, després d'haver rebut una falta, una puntada i una empenta en menys d'un minut, NO justifica de cap manera la reacció del de Nausica, que per cert no té fitxa a Meiland, com va endevinar en JC.
    És més, ara en fred, un tio que et fa això en un partit és mereix dir-li alguna cosa més grossa que fill de puta, tot i que vistos els fets, aquest paio hauría saltat igual dient-li "tonto".

    Per si no havia quedat prou clar.

    ResponElimina
  7. Ei penya. us veig molt animadets. Jo voto per l´afusellament col.lectiu. Estic a l´espera de com evoluciona el meu turmell. El tinc com una patata. En la jugadeta del 4-4 em vaig fer un esguinç. Dilluns confirmo. Faré repòs el cap de setmana. Per cert, els del Nausica molt falsos. Van de simpàtics i són uns cretins i molt bruts. Caca

    ResponElimina
  8. nanos, jo dilluns vaig però potser arribo tard...

    ResponElimina
  9. Bona crònica (com de costum).
    Imagineu un món on la gent visqui en pau (john lennon).
    Doncs això, dilluns ens veiem si el meu peu m'ho permet.

    ResponElimina
  10. LoBep, les teves cròniques són molt bones. JC, la teva reflexió et fa més gran.M'ho vaig passar d'allò més bé l'altre dia al sopar. Amb Elano, kaka i diarrà, el madrit tindrà un equip que t'hi cagues (em vaig petà amb el Minyi).
    No cal dir que el dilluns no vindré a jugar. Salutacions per a tots.

    ResponElimina
  11. Bon dia, segueixo amb molèsties al turmell i el metge m'ha recomanat descansar unes setmanes!!!!!! merda!!!!! en fi, a veure si abans d'acabar la lliga puc venir a jugar algun partit +.
    Jordi.

    ResponElimina
  12. Nois em sap greu però no puc venir a jugar. Ànims campions!

    ResponElimina
  13. Tranquils!
    Ve el Jose i el Jordi Bentanachs per cobrir les baixes de Jordi H. i el JC. Pot ser que el Jordi vingui a la segona part per si falta gent.
    Esperem que el Manel no ens falli i el Juanjo i el Sergi arribin a temps!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari