divendres, 11 de juny del 2010

A Ell també li hauria agradat!


Pep Guardiola I "El perseverant", amb la nostra equipació,
A tenir en compte per la propera temporada els colors de les mitgetes!!


1899 F. C.       - 6
Moloko At. C.  - 5

Victòria ajustada en un partit enorme
Un esglaó més en la evolució de l'equip.
La perseverànça ja ho té això d'anar aprenent poc a poc.
Posaria la ma al foc que fa només tres mesos ningú no hauria donat un duro per aquella "banda" mal avinguda. Recordo les cares d'incredulitat de més d'un quan els demanava tranquil·litat, que les coses bones porten el seu temps i que estàvem en el camí correcte. Encara no hem arribat enlloc ni hem guanyat res, però podem ratificar que progressem adequadament. Que el camí és aquest.

Ja comença a ser normal el joc de toc i hi ha pocs dubtes tàctics. La defensa està prou consolidada com per ser el segon equip menys golejat i la davantera, més activa i mòbil, ja xuta força be. I la lliçó apresa aquesta setmana és la de la contundència.
El partit contra Moloko va començar dur. Noble però massa dur, fins el punt de tenir dos "dobles penals" a favor per acumulació de faltes a la primera part.
Amb el màxim avantatge (4 a 1) ens ho vam creure massa. Va començar l'excés de filigranes i el campiquipugui, i a veure qui ho feia més maco. El resultat d'aquesta auto-fel·lació futbolística va ser el 4 a 3. I a patir.

I aquí va començar el "master". Moloko es va créixer i va anar a pel partit, però mai vam tenir por a posar la cama tot i els antecedents de l'últim partit, on el JC i el Jordi van quedar fora de combat. Jugant a totes, i sempre per davant en el marcador. 5 a 3... 5 a 4... 6 a 4 i la por al cos els últims minuts. Amb contundència i implicació total, el 6 a 5 definitiu que ens deixa líders provisionals i despenja al tercer classificat.

Ens queden moltes coses per aprendre. Moltes coses per millorar.
Encara no som res més que un dels 9 darrers equips de Meiland. Però d'aquí cinc partits, de nou a tercera, això ja ho haurem superat.

A perseverar!!

A destacar:
La feina col·lectiva, el hat-trick del Raimon, la retrobada del Manel i del JuanJo amb el gol i la vaselina espectacular del Jandro, amb la pilota entrant per la esquadra.

Per a fer-s'ho mirar:
Mai més no ens podrem queixar de l'arbitre. En un sol atac de Moloko ens vam estalviar; mans (i targeta) del porter fora de l'àrea, penal (i targeta) per la entrada pel darrere d'un servidor al davanter contrari i, per si el davanter encara estava viu, traveta del Sergi dins de l'àrea. Tot això en uns 5 segons. L'arbitre va xiular fora de banda.... No hase falta dessirr nada mas!

Més coses i convocatòria pel proper partit i pel sopar del 16, en el proper post (com a molt tard, dilluns!).

Tens res a dir??

9 comentaris:

  1. Jo m'apunto al proper partir de Dimecres. Al sopar, encara no ho tinc clar, però us ho confirmaré quan pugui.

    Ejem...... jo també vaig fer gol i ho necesitava molt i també vull comentari!!!!! Que l'hem de fer, estic sensible!!!!!!! jajajajajaja.

    ResponElimina
  2. Bona Juanjo!!!!

    Jajaja! Aquest és el problema del golejador!
    Fer gols és la teva obligació! Per això quan els fas no és notícia!! Juasjuas!

    Be, la veritat és que no me'n recordava! I tens raó! Ho sento! Ho edito enseguida!

    I per això estan els comentaris! Per COMENTAR!!(Probablement, el teu és el comentari més ben utilitzat de la història del blog!)

    Fins dimecres!

    ResponElimina
  3. Hola. Juanjo no ploris gaire home, que si el Bep s´hi posa a totes encara "destacarà" el preciós regalet que li vaig fer jo al contrari perquè marqués el 4-3, o sense anar més lluny el seu regalet perquè féssin el 4-2.
    De tota manera, per si et serveix d´alguna cosa, jo et felicito i destaco sincerament el teu golet, i el del Manel també. Al loro!!! que 4 gols els vem fer la defensa. Més val Bep que "mimem" a la davantera, que sinó....
    Apali, ens veiem dimecres a jugar i sopar. Bon capde.

    ResponElimina
  4. Vinga, vingaaaa!! Que això s'animaaa!
    Eii! Jo en vaig regalar un, però en vaig treure tres!!! He he he!!!!!

    ResponElimina
  5. Molt bé campions!!! estic orgullós de vosaltres.
    Espero que el proper partit, em deixeu fer algun golet, que sou uns acaparadors.
    fins dimecres.

    ResponElimina
  6. Felicitats Cracks. Bona crónica Bep, com sempre.
    Jo el proper partit no podré jugar encara, stik a punt però no me la vull jugar a que en donin una patada i després arrosegar-me per el camp i pasar-me un mes sense poder posar el peu al terra.
    Al sopar si que hi vindré.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  7. Ens veiem dimecres...
    Gràcies Bep!.. t'estimo! ;-)

    ResponElimina
  8. Naturalment, jo vindré a ambdós esdeveniments i naturalment tornaré a marcar per a la banda dreta.

    ResponElimina
  9. jajajajajjaja. Sou la canya!!!!!! Vinga nois que estem en bona sintonia i l'important es que ens ho passem molt béeeeeeeeeeeeeee. Abraçades a dojo!!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari