dilluns, 14 de juny del 2010

Sandro, Nausica i sopar.

L'ex-Sandrusco, ara Senyor Rosell,
presentant la seva candidatura. Foto abc.es

La casa gran ja te nou amo.
Per fi ha acabat la campanya electoral. Ja està.
Per be o per malament el Barça té president nou.
No m'atreveixo a fer cap valoració com a col·lectiu, ja que amb això, com gairebé amb tot, els barcelonistes -i per extensió, els catalans- estem massa atomitzats.
Com els jueus (com diu el meu company Jordi, dos jueus=tres sinagogues) és fa difícil tirar endavant projectes comuns. Quatre candidats, tres contra un i tots per lliure... Així ens va.

M'agradaria destacar la gran assistència al Nou Camp ahir i que, tot i que Laporta n'ha fet de massa grosses, la festa d'ahir s'ha de sumar a la seva llista d'èxits.
Cal agrair-li al Jan (fins ara el president del millor Barça de la història) la seva feina.
Felicitem a Sandro Rosell i li demanem, tal com ha dit en l'últim debat i en el primer discurs, que no ens falli. Ni com a culers ni com a catalans.

Nausica ens espera.
Un vell conegut serà el proper rival de 1899 F.C. Una derrota, un empat i una victòria han estat els resultats anteriors. Si volem seguir en la lluita pel primer lloc, ja sabem cap on s'ha de decantar la balança.
Convoqueu-vos pel partit EL MÉS AVIAT POSSIBLE! Els dos darrers partits hem hagut de trucar a gent a les 6 de la tarda, rebent com a resposta insults i improperis diversos. I és que no son hores!

I per postres, el sopar.
Per acabar la jornada del dimecres 16, està convocat el primer sopar de l'equip.
El "Restaurant Ovidio" està tancat els dimecres però, paret amb paret, hi la el restaurant "Els mistos", del mateix amo, mateixa qualitat i mateix preu.
El menú "pica-pica" (preu aproximat 28€ tot inclòs) consta de;

GAMBES SALADES
"CAÑAILLAS"
CLOÏSES
ESCAMARLANS
POP A LA GALLEGA
XOCOS
PATATES DE LA CASA
PEBROTS DEL PADRON
CARPACCIO DE BACALLÀ
ASSORTIT D'IBERICS

"VINO TURBIO"

REPOSTERIA DE LA CASA
VI "Meus Amores"

CAFÈS
 
El Restaurant "Els Mistos" està a Juan de Mena, 1.
A 850 metres de Meiland.
La referència per girar a la dreta és la escultura dels mistos.

Correu la veu, ja que tothom que hagi jugat amb l'equip pot venir.

Si us plau, convoqueu-vos pel partit i/o pel sopar el més aviat possible!

12 comentaris:

  1. Vaja!!!!! No va guanyar Maria La Piedra com la majoria volia, però bé, que hi farem!!!

    Partit, vaig segur.
    Sopar, us ho confirmaré él més aviat possible. Avui.

    Una abraçada i a continuar per les victories.

    ResponElimina
  2. La enquesta del blog l'ha clavat!! Veieu els paralelismes?
    Qui guanya se'ls a follat a tots de carrer! I l'home de palla, ha quedat l'últim.
    Jo espero i dessitjo que el que ha guanyat no ens acabi passant per Lapiedra!

    Vinc al sopar i a jugar.

    ResponElimina
  3. Fantàstic re-styling del Blog!
    Jo el proper partit no podré jugar encara, stik a punt però no me la vull jugar a que en donin una patada i després arrosegar-me per el camp i pasar-me un mes sense poder posar el peu al terra.
    Al sopar si que hi vindré.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  4. Quants colorins!! Què has fumat Bep? Tornes al teu anyorat passat com a Teletubi? És broma....
    Està molt bé el new look del blog, molt currat, felicitats. Jo vinc a TOT! Per cert, Bep, el meu germà no vindrà, però puc portar el Xavi si cal. M´espero a última hora potser. Com que és el dia del sopar esperem més assistència suposo.

    ResponElimina
  5. jo vinc al sopar. Al partit intentaré venir, encara que el dit no el tinc be del tot.

    ResponElimina
  6. Vinc a sopar. Si puc també vindré a veure-us jugar.

    ResponElimina
  7. Jo encara no puc jugar, però si que vinc a sopar! Jordi.

    ResponElimina
  8. Jo encara no puc jugar, però si que vinc a sopar!
    Jordi.

    ResponElimina
  9. vinc a jugar i sopar

    ResponElimina
  10. Al final no puc venir a sopar, m'ha fallat la cangur, tinc la dona fora de viatge i m'és impossible trobar algú altre. Espero, si hi ha un altre sopar de final de temporada, poder fer-ho tots plegats!

    Jordi.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari