divendres, 28 de maig del 2010

A Hidratar-se!

Misha Pomarol – 1899FC
Dimecres 2 de Juny
21.30 hores
Convoqueu-vos please!

L’estiu s’apropa, el mundial de futbol a Sud Àfrica 2010 també.

Toca disfrutar del bon temps, de les bones temperatures i començar a pensar que tindrem calor, molta calor ja que acabem el 19 de Juliol, una setmana després de la final de Futbol a Sud Àfrica.

Així que la preparació física es important, més que res per les lipotímies... i durant el partit beure molta aigua.

Si algú s’enrecorda que porti un parell de botelles de litre per els partits que segur faran falta.

Apa, bona sort i que continuí la bona ratxa!

Lluís CapDr. head

9 comentaris:

  1. Senyors, intentaré no faltar cap partit més. Dimecres hi seré alla.
    A guanyar que la ratxa es boníssima.
    Juanjo

    ResponElimina
  2. Jo vinc. Per cert, com queda el tema sopar?

    ResponElimina
  3. Bons pectorals! I això ho fa l'aigua??

    Jo vinc!

    Raimon, el sopar el 16 per desició popular. I que es prepari el teu germà!

    ResponElimina
  4. jo vindré si el meu genoll m'ho permet.

    ResponElimina
  5. Jo estic "Touche". Un parell de setmanes segur que no podré jugar.
    Sort i a continuar amb la bona ratxa!
    Lluís Cap

    ResponElimina
  6. Jo vinc. En Jose no podrà venir més

    ResponElimina

Deixa el teu comentari