divendres, 25 de juny del 2010

Convocatória: 9 punts en joc


Hola Fan's
Convocatória per el pròxim partit
1899FC - La bola nostra
Dilluns 28 de Juny
Hora: 21.30

Des de aquest bonic blog, aprofito per felicitar amb l'autentic "so de vuvuzeles" a la selecció del Japó per la classificació davant de Dinamarca. Per cert, n'hi ha un tal Honda que no vegis com la toca.

També a la selecció de Eslovàquia es va classificar davant de la gran i Berlusconiana Italia.


Vinga nois, convoqueu-vos per proper partit, queden nou punts en joc i nos els podem desaprofitar.

Lluís Cap
Big in Japan

10 comentaris:

  1. Vindré, vindré. A veure si trenquem la linea negativa...

    ResponElimina
  2. sorry.. el últim comentari es meu... o sea...
    Manel

    ResponElimina
  3. Jo vinc!

    A veure si trenquem el malefici i aconseguim la victòria nº 13! O un empat, que no estaria gens malament.
    Nois, només quatre puntets per assegurar l'ascens!

    Si no esteu segurs de poder venir, digue-ho ja! No espereu l'últim dia, que llavors anem de cul buscant gent!

    Raimon, comptem amb tu i el teu germà, no?

    ResponElimina
  4. Nois,
    Ara per ara sóc més que dubte. Tinc un genoll bastant cascat després de l'últim partit i ara mateix no puc ni correr...

    Aniré però no crec que sigui en molt bones condicions

    ResponElimina
  5. Jo també m'apunto: estic en baixa forma però amb moltes ganes de tocar la bimba...

    ResponElimina
  6. Collons! pensava que jugàvem dimecres.
    Vindré.

    ResponElimina
  7. Jo vinc a jugar.
    Lluís Cap

    ResponElimina

Deixa el teu comentari