dijous, 30 de setembre del 2010

Uns vells coneguts

Dimecres comença la lliga.
Juguem els tres primers partits contra els companys de viatge cap a tercera.
El primer, contra Xurrasqueria Guti, un rival a qui hem guanyat sempre, però amb dificultats.

Si tot va be, en Javi sembla ser que s'incorporarà a l'equip. L'Oscar, possible fitxatge, vindrà a provar. I encara ens ha de dir alguna cosa en David i en Manel, a més dels tres amics del Jandro. Al final la cosa s'haurà de tancar amb 13 jugadors com a màxim.

Recordem a tots els jugadors la necessitat d'ingressar els 100€ del primer termini!

Vindràs al partit?


.

10 comentaris:

  1. Jo vindré...
    ara estic fent la transferencia.. desde Lacaixa

    ResponElimina
  2. jo vindré, el meu genoll no ho se.

    ResponElimina
  3. El Lluís Cap també vindrà

    ResponElimina
  4. Jo també aniré.... Però a la Llotja!!!! Jeje!

    ResponElimina
  5. Jo vindré el primer i el tercer partit. Amb el partit del 10 d'octubre ja ho confirmaré, ja que cau en cap de setmana llarg de 4 dies.
    De cara a principis de setmana us confirmaré el que m'hagin dit les possibles incorporacions.

    ResponElimina
  6. Avui està la cosa chunga. Estic amb un trancazo del 15 i a més, estic amb dieta estricta per una intervenció que m'han possat pel divendres. Bep, ara et truco pel tema pasta per fer la transferencia.
    Juanjo.

    ResponElimina
  7. El meu genoll ha decidit quedar-se a casa, així que li hauré de fer companyia. Confio poder venir el proper partit a defensar el liderat.
    Ànims companys.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari