dimecres, 1 de setembre del 2010

El nostre "Gamper" particular.


Per molts anys!
Abans de res, volem felicitar al Raimon, a la seva dona i a tota la seva família, pel naixement d'en Pol. A veure si aviat despunta i fa de recanvi del seu pare, que d'aquí poc ja no estarà per moltes pilotes!! L'equip infantil creix i aviat haurem de llogar una Masia per tant planter!!

El "Gamper"
A falta de que el rival ens confirmi si ve o no, el que ja tenim son les ganes i el camp!
Tenim pista a Meiland, demà a les 21 hores.
El Jandro ens confirmarà el més aviat possible si pot venir l'equip contrari. En el pitjor dels casos sembla que almenys podrien venir tres o quatre. Per la nostra part, hi serem gairebé tots, a més del Jose i l'altre amic del Jandro. A veure si el Xavi -l'amic del Raimon- també pot venir i així completar dos equips. SI algú vol portar algú més, que ho digui als comentaris. Tenim tota una hora per jugar!

Ens veiem demà. Perquè tu vens, oi?


.

5 comentaris:

  1. Ready to play!
    Ens veiem demà una mica abans de les 21.00

    Manel

    ResponElimina
  2. Felicitats Raimon! Porta Cava que esta de moda a 1899FC. Demà ens veiem companys
    Lluís Cap

    ResponElimina
  3. Jo vinc, amb un estat de forma lamentable!
    L'únic esforç que he fet a l'estiu ha estat xafar les llaunes de cervesa! Ja ho se fer a dues mans i tot!

    Per cert... Com m'agrada que hi hagi aquestes ganes i aquesta predisposició! Això és equip!

    ResponElimina
  4. Jo a més de venir portaré el meu fill Sean. Té 16 anys, moltes ganes i fa més volum que jo (tampoc es massa difícil).
    Apa, fins la nit.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari