dijous, 23 de setembre del 2010

El "mercatto" es complica!

< La Milena voldria jugar amb 1899FC , però no ho pot fer si no es compra els pantalons blancs i les mitges, negres!!

LA COSA ESTA "MU MALA"

A darrera hora i amb molt poc temps de reacció, hem sabut de la renúncia del Jordi H., de l'Òscar i del Jose. La del Jordi arrossega de rebot al Juanjo, si no canvien les coses. O sigui que, ara per ara som 9.

Mirant-ho possitivament, l'any passat a aquestes alçades encara no sabiem quanta gent seriem i gairebé no ens coneixiem i tot i això hem format un equip amb cara i ulls.

Ens queden unes tres setmanes per començar la lliga i tenim temps per completar la plantilla. Ja estem buscant i molt probablement la setmana vinent tindrem notícies. Només ens falten tres tios!

QUE TOCA FER?
D'entrada pagar! Per aconseguir el descompte d'uns 450€, a més dels camps gratuïts i d'altres minucies, com la targeta d'entrepans, s'ha de pagar abans de finals de setembre. Vist que encara ens falta gent i per si en el pitjor dels casos no en trobessim, pactarem pagar el preu del campionat en aquestes dates i els suplements per evitar franja horària, passat final de mes.

Per fer-ho, hem concertat un partit AQUEST DIMARTS, 28 de setembre, a les 21.30.
A Meiland ens proporcionen l'equip rival (encara per confirmar). Aquest partit servirà també perquè, si coneixeu algú que vulgui jugar, ho vingui a probar.

CAL VENIR ENCARA QUE SIGUI TARD I/O NO PUGUIS JUGAR. Ens quedarem després del partit almenys a fer comptes i a pagar.
Si som 12, haurem de pagar 270€. 250€ amb 13 jugadors i 230€ si acabem sent 14. Prepareu les carteres i esteu atents al blog. Dilluns sabrem quants serem per començar, pagarem els que ens toqui i seguirem buscant els que ens faltin fins començar la lliga. Els que entrin nous pagaran el mateix que tothom i ho repartirem entre tots. I a veure si algú s'ho repensa i es queda, encara que sigui per solidaritat!
Si acabem sent pocs, potser caldria plantejar-se no renunciar a alguna franja horària i estalviar-nos 300€ més.

Ah! I pels que no es quedin definitivament; ens aniria molt be fer algun tracte per les equipacions. Si no les cedeixen, deixen o revenen, ho tindrem difícil per aconseguir el mateix model en tant poc temps pels nous! Si us plau, digueu-nos també, alguna cosa.


En definitiva;
- Hi tens alguna cosa a dir? Alguna idea? Algun patrocinador?
- Pots portar algú?
- Jugues dimarts?


Fins dimarts!
I força Barça!


.

12 comentaris:

  1. Jo deixaria jugar a la Milena amb els colors que vulgui!
    Canviant totalment de tema, el proper mes jo el tinc molt complicat i no crec que pugui venir.
    I la bona notícia és que pagaré igualment (Bep, si fas matins, t'ho porto dimarts a la tele).
    Ara bé, que falti aquest mes no vol dir que em converteixi en el nou Xavi G. Ubiergo!
    salut companys i fitxar!

    ResponElimina
  2. Hola confirmo asistencia per jugar el dimarts i per pagar la pasta de la lliga Meiland. Bep felicitats per el "restyling" del nostre blog i gracies per tota la gestió del equip. Si no es per tu, això no tira endevant!
    Lluís Cap
    Pdta.: enviaré un email a Erik Romero per si s'apunta al equip.

    ResponElimina
  3. Em senteixo molt culpable i estic pensant la manera de dir-vos que continuo.

    El fet de que el meu antic equip volgui que jugui de nou i que els tingui al costat de casa, que a més no he d'avançar diners (aquesta es una de les reons més forts ja que no vaig molt sobrat) ja que es paga 5 euros cada partit només si vas i si no vas paga el sustitut, doncs m'ho passant dificil de decidir continuar. Si abans de Dilluns trobo, o si m'ajudeu a trobar, la solució, podria ser un més de l'equip.

    Malgrat tot, us aprecio molt i ha sigut una decisió molt difícil de prendre per mi.

    En principi, Dimarts podria anar-hi, però només si penseu que en el cas de que la meva decisió final sigui No continuar, malgrat això voleu que hi vagi.

    Una forta abraçada companys i amics.
    Juanjo.

    ResponElimina
  4. Per cert, podeu numerar l'equip confirmat?
    Podeu possar els noms?

    ResponElimina
  5. Juanjo; Pots i has de venir dimarts!
    I si a sobre continues a l'equip, ja serà la ostia.
    Una de les opcions que estem buscant és a algú que vulgui compartir amb tú com ho volies fer amb el Jordi.

    Si el problema és econòmic -a mi no et pensis que em va molt be!- podem parlar entre tots i mirar d'ajornar-ho i pagar en tres mesos. Crec que com a molt, hauriem de pagar els dos camps que utilitzem i perdrem els entrepans, que tampoc és important. Si s'ajorna més, hi ha la penalització de 450€. Ho consulto!

    En quant a l'equip que queda, tens els noms i dorsals en el post anterior.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Bnes a tothom!
    Que bé senta tornar a estar per davant dels merengues...

    Per dimarts si fa falta crec que podria portar a algú, però dubto bastant que s'apuntessin a la lliga.

    Per altre banda, jo crec que si no som uns 12 a l'equip no és manera d'apuntar-nos. A part del tema diners ( prefereixo no fer el càlcul de quant sortiria si fossim 9 o 10 ), al llarg de la temporada sempre hi ha baixes ( jo m'incloc, ja que no vaig poder anar a 4 o 5 partits l'any passat ) i essent una plantilla molt justa...començar la majoria de partits sabent que tindrem canvis o que no serem ni els 7 desanima una mica

    Ens vieme dimarts

    ResponElimina
  7. Gracies Bep, es important intentar buscar la manera de solucionar el tema per poder continuar. Com diu Sergi, sense una garantia de al menys 12 apuntats, es un risc massa alt.

    Ens veiem Dimarts i ho parlem a part de fer de nou un bon partit.
    Gracies Lluis i Bep principalment per l'esforç de tirar això endevant.

    ResponElimina
  8. Hola nens, jo vindré dimarts però dubto que pugui jugar, tinc el genoll tocat i el millor és que el recuperi be, abans de jugar.

    ResponElimina
  9. Bon dia a tothom.
    Dimarts vindré amb l'equipament i els diners.
    Faré un últim intent per convèncer al Jose i l'Oscar i si volen venir al partit.
    Ens veiem aquest dimarts.
    Salutacions

    ResponElimina
  10. Vindré a jugar i m'agradaria seguir jugant pero les condicions son complicades i afrontar una lliga amb 9, patint cada día per ser gent i a mes a mes pagant una pasta , doncs la veritat no hem fa gracia.

    Tots els equips acabant així, pero m'agradaria que aquest fos una excepció.

    Tema horari, bocates.. companys, la pela, es la pela i si ens estalviem uns €... s'haurà de prescindir d'aquestes coses.

    Ens veiem dimarts, pero jo no podré portar els €

    Manel

    ResponElimina
  11. ei, ja que ningú ha dit res, jo portaré un amic demà!!

    ResponElimina
  12. ok sergi. I tenim dos jugadors més en perspectiva.
    Gracies
    Lluís Cap

    ResponElimina

Deixa el teu comentari