dijous, 7 d’octubre del 2010

1899 F. C. It's alive!


Xurrasquería Guti 3 - 1899 F.C. 6

Hola Fan's:
Abans de res convocatòria:
Dilluns 11 d'octubre 21.30 Hores
La bola nostra -- 1899 F.C.
Si us plau, convoqueu-vos.

Primer partit de la temporada 2010 - 2011:
Assistència: Bep, Sergi, Manel, Raimon, Xavi, Javi, Jandro i Lluís.

Si comparem el equip amb l'electricitat, es podria dir que som un equip d'electricitat discontinua, amb baixades de tensió. De vegades sembla que no ens arriba la suficient corrent elèctrica per mantenir un nivell futbol i assegurar el partit, això si, quan comencem a jugar be semblem una central nuclear, anem a tope i estem vius.

6 gols marcats per Manel, Xavi, Javi i Raimón que per fi ha vingut i ens a possat les piles a la defensa.

Bones intervencions a la porteria amb alguna parada per la foto i vam fer una defensa més propera al devanter, sense deixar jugar i un mig camp regenerat i creatiu.

Molt aviat per treure conclusions definitives, però ens quedem amb un bon regust per aquest primer partit.

Convoqueu-vos per dilluns contra La bola nostra.

Lluís Cap
Redactor 220 volts

10 comentaris:

  1. Molt bona crónica! I mentre continuis deixant-me be, et seguiré aplaudint! (jeje).

    Posem-nos les piles, que el partit de dilluns és força dificil!

    Aviseu si no veniu!

    Fins dilluns!

    .

    ResponElimina
  2. Molt be nois!!! Veient que no us faig falta per guanyar, el dilluns faré pont. En el cas hipotètic que no em faci mal el genoll vindré.(tinc un mono de furgol).

    ResponElimina
  3. jo aniré!!!!

    si falta gent aviseu-me amb temps i busco algu

    ResponElimina
  4. A mantenir les estadístiques! 100% de partits guanyats!

    Manel

    P.d.: Jo Vinc!

    ResponElimina
  5. Jo vinc i en principi el Javi també

    ResponElimina
  6. Jo també vinc.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  7. Jo també vinc.
    Bep, espero que m'eviis un número que tu i jo sabem per email. Et vaig enviar la meva adreça.

    Juanjo. Abraçada.

    ResponElimina
  8. Ok, Sergi!
    El Xavi Go, tampoc pot venir en principi.
    Vindrà el Jordi petit.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari