divendres, 17 de setembre del 2010

Torneig de la Mercé 2010

Aquest divendres 24, es juga a Meiland el Torneig de La Mercé. Él Torneig és gratuit i es juga de dia. Només cal haver pagat un 33% de la lliga.

Davant la eliminació de la copa i les poques probabilitats d'aconseguir camp (aquesta setmana a més, hi ha Barça dimecres) creiem que pot estar be apuntar-se. Desconeixem encara com va el Torneig. No tenim més dades. Però si som prous per jugar, ho podem fer.

Per tant, abans de DIMECRES (molt important!!) hem de saber quants podem ser (Jandro, avisa als teus que entrin i s'apuntin!) i quants podem pagar la lliga (o alguna quantitat a compte) abans del 22.

Encara no tenim clar quans serem aquesta lliga, i per tant no podem fer números exactes, però la cosa sortirà per uns 270 euros per cap. I en necessitem uns 1000 per poder jugar el Torneig.

De moment han confirmat la continuitat (per ordre de dorsal):
(1)Bep, (2)LluisCap, (3)Sergi, (5)Martí, (7)Manel, (8)JC, (11)Raimon, i (14)Jandro.
Xavi, Òscar i Jose són les tres incorporacions segures, tot i que entre els dos últims en faran un de sencer, ja que jugaran alternadament si no hi ha canvis d'horari del Jose i que el permetin venir a jugar sempre.

El (12)Juanjo està a la espera de que (4)Jordi Herrera confirmi si continua total o parcialment o no segueix. Si ho fa parcialment compartirien despeses i per tant, partits. Si no, el Juanjo té la paraula.

En (6)XaviGomez està en el "limbus" de venir quan pugui. Els seus 9 partits en tres anys el fan acreedor d'aquesta situació. El (9)JordiMinyí i en (10)Johny son baixa per lesions.

Ara per ara seriem 13 tot i que les despeses s'haurien de dividir entre 11 ja que dos parells de jugadors compartiran "fitxa" tot i tenir dorsals independents, per si fa falta.
Si no m'he deixat a ningú, valoreu (el més aviat possible) si cal algú més. Gent disposada en tenim i potser un més no estaria malament.

En definitiva;
Vols jugar divendres??? Pots pagar dimecres???
Estàs d'acord amb el planter de la propera temporada? Creus que falta gent?

Obrim la convocatòria pel Torneig i inagurem la Ia la Assamblea Virtual de Socis i Compromisaris!!!


.

14 comentaris:

  1. Per mi cap problema, puc pagar el Dimecres. I si que m'agradaría jugar el torneig de la Mercè. Fem com l'any passat, mediant ingres o efectiu?

    ResponElimina
  2. A mi no hem faria res jugar... tot i que valdria la pena saber quin format te el torneig per veure si ens passaríem tot el dia allà..
    Pagar.. home, bé, bé, no hem va.
    Tan car ens surt?.. no recordo el que vam pagar l'any passat...

    Manel

    ResponElimina
  3. Com afina "Leo Messi" ens els seus comentaris!
    Un porc i un fill de puta, home!

    ResponElimina
  4. Algú té el teléfon o el email d'en Jordi?
    Vull saber que vol fer.
    En quant a Divendres no compteu amb mi.

    Una abraçada.
    Juanjo.

    ResponElimina
  5. Jo divendres no puc, tinc sortida familiar. El Xavi tampoc pot doncs està de viatge. Jo si és possible, m´aniria bé pagar una part dimecres i una altra a final de mes. Si no es juga finalment divendres, emplaço el pagament a final de mes. Ja direu

    ResponElimina
  6. Bon dia a tothom, he estat fora de vacances fins avui!!!!!! Anem al tema, aquest any jo plego, ja que no hi ha manera de que em recuperi del dolor que tinc al turmell, de totes maneres deixo la porta oberta, per si algun dia us fa falta algú, compteu amb mi.

    ResponElimina
  7. Bon dia a tothom, he estat fora de vacances fins avui!!!!!! Anem al tema, aquest any jo plego, ja que no hi ha manera de que em recuperi del dolor que tinc al turmell, de totes maneres deixo la porta oberta, per si algun dia us fa falta algú, compteu amb mi.

    Jordi H.

    ResponElimina
  8. Si es juga divendres, jo puc venir.
    Per lo de pagar... quin remei, haurem de tirar de crèdit :( Per cert, quant puja la factura?

    ResponElimina
  9. M'estic recurant del genoll i dv. no estaré preparat.

    Crec que un jugador mes aniria be a l'equip.

    Pagar quan faci falta.

    ResponElimina
  10. Senyors!!!! Sentint-ho molt, i ho dic de cor, si Jordi no continua i no hi ha un altre a Temporada partida, jo plego aquest any.

    De totes maneres ja teniu el meu mail i telèfon i per el que necesiteu o tema oci, feu, m'ho feu saber i m'agradaria seguir en contacte.
    Juanjo.

    ResponElimina
  11. Estem treballant en un fitxatge i mig. És a dir, un de nou i la meitat de la fitxa del Juanjo.

    Esperem aconseguir-ho abans del dimarts 28, dia que podriem quedar per fer un partidet i pagar la lliga.

    Si coneixeu a algú amb bon rotllo i que no jugui pitjor que nosaltres, que ho digui!

    Demà, nou post informatiu!
    Força Barça!

    ResponElimina
  12. He estat parlant amb en Jose i l'Oscar, i gaire bé segur, no jugarant. Un per por a lesionar-se el genoll i l'altre per qüestions d'horari.
    Estic deixant veus per a suplir les baixes!!!!!.
    Ja us informaré.
    Degut a que no m'havia conectat al bloc, no he arribat a temps de dir si o no al divendres, però no puc.
    En qüestions del pagament digueu-me quantitat.

    Salutacions

    ResponElimina

Deixa el teu comentari