dimarts, 24 d’agost del 2010

Comença la pretemporada!!

Hola nois!

Després d'unes merescudes -suposo- vacances, és hora de començar a moure les cames.
El 8 de setembre, a les 20.30 (!!) comença la "temporada oficial", amb un partit de copa contra Bankinter, sisé classificat de segona divisió, a sis punts del descens marcat per Bartulos.

Volem aprofitar que ara hi ha camps lliures i gratuits per convocar un partit amistós -o un entrenament- la setmana anterior al partit.
Vosaltres decidiu; entre setmana més o menys a l'hora habitual o el cap de setmana en horari familiar.

Si no es diu res abans de dilluns, mirarem de tenir camp i equip pel dijous 2. D'acord?

Recordeu que per la copa pot venir tota la plantilla de la temporada passada. Aneu-vos convocant!

En la trobada prèvia parlarem del "mercatto". Esperem que les baixes -si n'hi han- siguin mínimes!!

Bon retorn!!


.

10 comentaris:

  1. Suposso que hi ha una errata i no es 8 de DESEMBRE sino de SETEMBRE!!!!
    En principi m'apunto el Dijous 2 de SETEMBRE.
    Hora????
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Jo encara estaré gaudint de la meva última setmana de vacances, però crec que podré venir de dijous.

    ResponElimina
  3. OK!, Juanjo! Jeje! Evidentment era setembre! Gracies! Ja ho he canviat i he posat l'hora!

    Tem espessos!!!

    ResponElimina
  4. Hola,
    creec qe el dijous 2 setembre seré per aqui, o sigui per mi OK partidet previ preparació.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  5. Jo estic ja per aquí. Per mi ok a fer un partidet.

    Manel

    ResponElimina
  6. Jo no tinc cap inconvenient. Per cert he parlat amb en Jose (veí) que li agradaria juntament amb un exjugador del Barça entrar a l'equip. Si les baixes ho permeten i esteu tots d'acord els hi podria que vinguèssin al amistòs o a la copa.

    ResponElimina
  7. Ja hem tornat de vacances. Aquesta temporada (2010-2011) no podré formar part de l'equip, com ja va passar gairabé tota la temporada passada. La meva lessió no es curarà fins d'aquí un o dos anys (és una putada). Sent realista, segurament no podré tornar a jugar a futbol-sala. En tot cas, us aniré seguint pel bloc i tindreu tot el meu recolçament.
    Força 1899 fc

    ResponElimina
  8. Jo m'apunto per aquest dijous! Suposo que dx sabrem l'hora, oi?

    ResponElimina
  9. Eeeeei penya! Què tal l´estiu? Ens hem engreixat una miqueta oi? Doncs au, a córrer una miquetona. Com alguns ja sabeu, el dia 24 va néixer el meu fill Pol amb molt bona salut i PULMONS!!!
    de cara al dia 2 no confirmo assistència, fins a última hora... igualment per al dia 8 cap problema. Ja direu

    ResponElimina

Deixa el teu comentari