diumenge, 29 de gener del 2012

CONVOCATÒRIA



Dimecres 1 de febrer del 2012
Hora: 21.30
Pabes - 1899FC

Com ja sabeu n'hi ha Copa del sogre del Undargarín  Barça - València C. F.
Quin seran els valents que vindran a jugar?
Aviseu amb temps si us plau per si necessitem reforços
Convoqueu-vos

Lluís Cap
7 punts no son res

Aprofito aquest post antic per fer un petit resum d'un partit del que no es va fer crònica i no havia quedat registrat pels "annals" de la història:

AZTECAS    - 1
1899 F. C.  - 6


Gran partit contra un rival irregular però perillòs.
Ja està!
A aquesta edat no podem escriure les cròniques després de tant temps, que perdem la memòria!


.

16 comentaris:

  1. Per descomptat el nostre partit és mes important.
    Fins dimecres.

    ResponElimina
  2. Jo també vinc
    Lluís Cap

    ResponElimina
  3. Racing 1- independiente 0!!! El derby es nuestro!!! Aguante Racing! !! Nos vemos el miercoles!!!

    ResponElimina
  4. Daleee, Claudio!
    Vinc dimecres!

    ResponElimina
  5. Felicidades Claudio!! Com us vaig avançar, dimecres no puc venir perque estic de viatge de feina por los madriles. A guanyar per mantenir la 3s posició que ens dona l'ascens!!Salut!

    ResponElimina
  6. Nois jo seré baixa, porto més de 15 dies amb un bon encostipat i necessito fer net i treure-me'l de sobre

    Anims i a continuar amb la bona ratxa!!!

    ResponElimina
  7. jo em guardo la decisió fins a últim moment. Estic igual o pitjor que el Sergi, de fet ahir vaig estar tot el dia al llit i avui m´he atrevit a treure el cap per la feina. En principi no hi compteu. Apa, salut, força i a tope!!!

    ResponElimina
  8. Que algú porti una estufa!!!

    ResponElimina
  9. Me han llamado de Meiland!.. al principio he pensado será para cancelar el partido???? pues no!
    Debemos 205€!
    No tengo el control de como van nuestras finanzas, si falta alguien en particular o es culpa de redondear decimales!, en todo caso, que todo el mundo lleve algo!

    Saludos
    Manel

    ResponElimina
  10. A la quarta pestanya, temporada 2011-2012 jugadors i imports pagats tens l'estat dels comptes.( no se si està actualitzat).

    ResponElimina
  11. Finalment no vindre. Ja em direu si se debe algo. Sort i força!!!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari