dimarts, 24 de gener del 2012

Desafiament amistós!

Ens han proposar partit amistós aquest dijous, a les 22.30 a la TARR, contra l'equip d'amics de la tele que vam jugar a pre-temporada.

Ara que estem millor de forma i enteniment, hi ha pebrots?

Hi ha quòrum?

Hauríem de saber alguna cosa  molt ràpid.

Per aquestes urgències, ja vam obrir un xat de WhatsApp.
Només cal tenir un mòbil amb aquesta app i els telèfons de la resta de l'equip. No es tracta de substituir el blog, sinó de complementar-lo.

Ah! Qui fa la crònica?

Salut!

.

5 comentaris:

  1. Jo dijous no puc jugar. Sorry.

    ResponElimina
  2. A aquesta hora no puc. Si fos a les 21.00 - 21.30
    Lluís Cap

    ResponElimina
  3. Segueixo malaltonet. Prudència.....

    ResponElimina
  4. Uff, jo estic sense nena i tinc un planazo. Oi que tenim un partit aplaçat? O son figuracions meves?

    ResponElimina
  5. No puc...
    Anem 3ers!! Estem en llocs d'ascens.
    A més, ja avanço que per pena meva la setmana vinent no podré venir perque estic de curro a Madrid.
    Salut!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari