divendres, 18 de març del 2011

Que caigui el Dow Jones, l'IBEX 35, el Nikkei i el que calgui!


I ARA, BAR DOW JONES F7


Tot i que avui no surt el calendari de Meiland, dilluns tenim partit.
 
El proper rival també és un desconegut per nosaltres.
Els (ianquis?) del bar del carrer Bruc estaven l'any passat a primera i van baixar -com a últims de grup- a segona. La segona fase es van salvar pels pels d'un descens que han consumat aquest any.
 
Però això no vol dir res. No ens hauriem de confiar ni per la debacle dels de la borsa ni per l'excel·lent partit de dimecres. Tot i que si juguem com dimecres, podrem aconseguir grans coses. La primera i més important, disfrutar del futbol.

Ah! I si no heu llegit encara la crònica del Lluis, feu-ho aquí!

Apunteu-vos depressa que no hi ha massa temps!
I tú, vens?
 
 
.

9 comentaris:

  1. Jo també m'ho vaig passar força bé, potser un dels millors partits que hem jugat aquest any.

    Ens veiem dilluns!

    ResponElimina
  2. Jo també vinc!.. a seguir amb aquesta dinàmica.

    ResponElimina
  3. Jo dilluns també hi seré; i aquest cop marcaré

    ResponElimina
  4. Jo vmc i si la talalgia m'ho permet, intentaré mantenir la porteria a zero!
    Força!

    ResponElimina
  5. Podríem fer el tercer temps a la seva social. ;)
    vinc

    ResponElimina
  6. Jo també vindré demà.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  7. JO NO VINC. ANTONIO I JAVI EN PRINCIPI CAP PROBLEMA. RAIMON EM VA DIR QUE VINDRIA PERO...AMB AQUESTS GAYS MAY SE SAP. AH! Y EN MANEL CREC QUE TAMBE VE. SORT!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari