dijous, 31 de març del 2011

La UEFA ens contraprograma!

Així estaràn els camps aquest dimecres

Quan va sortir el calendari de Meiland d'aquesta fase, cap partit de Champions del Barça coincidia amb els nostres. Pel que vaig veure a la web de la UEFA, el Barça jugava dimarts 5.
Això ja no és així. Dimecres coincideixen els dos grans partits; el nostre i el del Barça, i com sabeu, és més dificil ajornar un partit de Meiland, que trobar feina als 50.

En qualsevol cas, hem parlat amb Meiland i ens han donat una mínima esperança. Hi ha la possibilitat -remota- d'ajornar el partit fins un DIVENDRES de juny o juliol, gairebé a final de temporada. Demà al vespre ho sabrem.

Però si al final s'ha de jugar dimecres, estaría be saber quants estem disposats i disponibles. Ja us dic ara que amb mi s'hi pot comptar.

Com alguns sabeu, el Lluis es perdrà quatre o cinc partits. Hem parlat amb el David -el crack que va venir aquell dia que no es va presentar l'equip contrari- i pot substituïr-lo.

Si hi ha alguna baixa més pot venir en JuanJo, que ja s'ha ofert. El que passa que ell no pot jugar els dilluns.

Demà tindrem notícies, però tú podries venir??

.

3 comentaris:

  1. Jo podre venir! El barça me la porta... Noooo, és broma. Pero no em fa res "sacrificar-me".

    ResponElimina
  2. Jo si es dimecres no vindré. Ho sento.

    ResponElimina
  3. Jo ho sento, però tal i com vaig dir a l'anterior blog, si hi ha partit de champions...i més sent uns quarts de final, no m'ho puc perdre. Així que si es juga dimecres, sóc baixa

    ResponElimina

Deixa el teu comentari