dimarts, 4 de gener del 2011

La crònica del Sergi!

Abans de res, feliç any nou a tots!!!! Espero que estigueu aprofitant força les festes i no feu masses ( algun si eh!! ) excessos que després els paguem!!

“Más vale tarde que nunca” Aquesta és una frase que acostumem a fer servir aquells qui hem de fer una cosa, però sempre l’anem postposant per un motiu o altre fins que trobem el forat per a poder-ho fer.

I en el tema de la crónica de l’ultim partit que em tocava fer a mi , la frase ve que ni pintada!!!

Però em deixo de rotllos i anem al que toca! Uff qué complicat és això de fer una crónica d’un partit després de…..no recordo ni quant va ser!!

Es presentava partit complicat, contra els líders de la competició, després d’una derrota que va fer mal i amb baixes d’última hora que feien que l’equip pengés dun fil per a poder disputar el partit.

Finalment derrota per 3 a 1. Es podía esperar la derrota donades les circumstàncies però la imatge donada al llarg del partit va ser d’allò més bona. Mantenint les posicions en tot moment, treient la pilota amb criteri i arribant a la portería contrària amb numeroses ocasions…si tots els dies juguéssim així on estaríem!!!!!!

Bola Nostra només va poder marcar després d’un parell de rebots i un contratac. I fins i tot el nostre gol als últims moments del partir va posar-los una mica nerviosos. Però no va haver temps per gairebé més.

Aquesta ha de ser la línea que hem d’intentar seguir per tal de continuar creixent. I al loro!!! Que estem quarts….així que espero que hagueu agafat forces aquestes festes i retornem amb empemta a la competició el proper dimecres 12 de gener.

.

12 comentaris:

  1. La primera crònica de l'any i la primera del Sergi. Molt bona, directe i a barraca!

    Estic d'acord, s'ha de continuar en aquesta línea i recuperar el joc a la classificació que ens mereixem.

    Bon any a Tothom!
    Lluís Cap

    ResponElimina
  2. Vinga va!.. segur que comencem el any amb bon peu!.

    Ens veien el proper dia 12, no?
    Jo si que vinc.

    Manel

    ResponElimina
  3. Bona crònica!
    Jo, el 12 estic en ple trasllat de pis i probablement no podré venir.
    Si no vinc jo i ningú no hi té cap inconvenient, vindrà el meu fill a substituir-me.
    Bon any a tothom!

    ResponElimina
  4. Bon any a tots!!!

    Jo el 12 també vaig!!

    ResponElimina
  5. Jo dimecres 12 vinc.
    En referència a la crónica moltes escuses al inici per un pàrraf resum del partit. Cal millorar-ho.

    ResponElimina
  6. Jo anava a venir, però avui m'ha sortit el braç de lloc. Sona raro. Vull dir que m'he fet una luxació. Esperaré fins a l'últim moment per confirmar. De ganes no en falten.
    bon any a tots i visca les cròniques optimistes!

    ResponElimina
  7. Martí si no pots venir tu, que vingui el teu braç que així ajudarà al bep a la porteria.

    Segurament vindré, però fins demà no ho sabré al 100%

    Ànims Martí.

    ResponElimina
  8. Jo vinc.
    Cuidat Martí!!!

    Lluís Cap

    ResponElimina
  9. Sorry nois! No podra venir ni en marti ni el braç. Encara esta malito. Fins la propera!

    ResponElimina
  10. Jo no ho sabré fins a última hora. Estic encara arrossegant problemes d´estómac i a veure com estic s última hora. Perdoneu que no us asseguri res.....

    ResponElimina
  11. Confirmo que ve l'Aitor.
    Freneu-li els impulsos hormonals i que no s'esveri al passar la pilota, que com que està acostumat a jugar amb pipiolos la passa quan encara estem donant la volta i esbufegant!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari