diumenge, 16 de gener del 2011

Convocatòria - Dorien Rose made in Playmate


Hola fan's
Abans de res la convocatória:
Dimecres 19 de Gener
Hora: 21.30
1899fc - Aztecas

Tal i com està la classificació, si volem pujar a segona, tenim que sortir al camp a guanyar .
Tenim que sortir amb les mateixes ganes que l'Afellay quan li donen una oportunitat per jugar al barça.
Res més nois, us deixo amb un link, el de Dorien Rose, (cliqueu sense por) es una playmate al camp nou i es la xicota de l'Afellay.

Nois aquestes noticies son per conèixer una mica més a aquest nou fitxatge del barça.
Ens veiem dimecres

Lluís Cap
Sempre investigant per fets i coses interessants del barça.


9 comentaris:

  1. Ei!
    Molt bona... la convocatòria!

    Els meus problemes logistics persisteixen i encara estic de trasllat.
    Si no di res més, és que ve l'Aitor a substituïr-me.

    Sort i força barça!!

    ResponElimina
  2. Jo ja estic mes o menys a punt..
    Així que ens veiem dimecres.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt la fotografia artistica de xati del afeelai. Si el link aqust tambe dona pasta a cada click, aquesta tarda us he fet milionaris!
    Ah! Ens veiem dimecres.

    ResponElimina
  4. Jo també vinc
    Lluís Cap

    ResponElimina
  5. Si puc venir, serà molt just de temps.

    ResponElimina
  6. Recomanacions del metge i veient que sou prous i tots molt bons, aprofito per acabar de recuperarme. Salut i forçaper aquest vespre. A la propera ja segur que si.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari