dissabte, 22 de gener del 2011

V 2.0 CONVOCATÒRIA - Plegaria & Crònica AZTECAS



Partit:
1899FC - Bártulos
26 - 01 - 11
Dimecres a les 21:30
... i ara la plegaria.

Verge santa, verge pura o quasi pura
fes que guanyem el seguent partit
si no baixarem de nou
a la quarta de la Meiland,
sense cap mena de dubte
Amén

I ara la crònica del Martí Genís:

1899FC 3 - AZTECAS 4
"Una derrota merescuda?"

Potser va ser degut a què la setmana anterior no vam jugar?
Potser hem de fer més escalfament?
Potser hem de fer quatre crits o una melé abans de començar?
El fet és que ben aviat ens van marcar 3 golets encara no sé ben bé com.
Bé, jo mai m'entero massa de res... però els seus tres primers gols no van ser fruit de grans jugades ni un joc brillant. I a mitjan primera part ja perdíem.
Llavors va venir el comentari del seu porter: "aquest partit el perdérem...".
I és que naltros vam començar a jugar amb ganes, a pressionar, a atacar i crear més perill que ells, i així els fruits van arribar de la mà d'en Javi i d'en Manel (golàs de cap).
Arribats en aquest punt ja no recordo més que una baixada gradual del nostre ritme de joc i altra vegada un golet en contra ben desencoratjador.
Cap al final vam marcar de penal el 4-3 però l'ordre i el bon joc del nostre equip no van aparèixer més que puntualment.
Es va acabar el partit i el seu porter es va equivocar. Tot i qué la seva sentència tenia raó de ser en el moment en què la va dir.
Hi haurà opinions per tots els gustos i algunes fins i tot contradictòries.
El fet és que el nostre joc segueix essent irregular, amb llums i ombres, amb potencial, però sense acabar de fer-lo efectiu.
Capítol a part mereix l'àrbitre, que ho va xiular tot al revés però sense perjudicar a cap equip més que l'altre.

Martí Genís
Redactor



9 comentaris:

  1. Fins avui no he pogut obrir el correu!
    Bona crònica!

    Encara estic de reformes i trasllat i no sé si aquest dimecres estaré a punt. Si no puc, vindrà l'Aitor.

    Ens veiem!

    ResponElimina
  2. Bona crónica Martí.
    Per cert, ja han canviat la foto del equip de la web Meiland.
    Jo vinc el dimecres
    Lluís Cap

    ResponElimina
  3. En nom del Sergi:

    Està amb un costipat de mil dimonis al llit, i serà baixa segura per demà.

    Manel

    ResponElimina
  4. antonio ijavi vindran. jo tinc la cama malament pero ho intentare

    ResponElimina
  5. Tu pots!, tu Post Xavi.
    I el senyor Raimon???? on s'ha ficat?

    ResponElimina
  6. Jo vinc amb ganes de guanyar. Amb aquesta crònica ens em de fer una reflexió individual i apendre dels errors.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari