divendres, 28 de gener del 2011

V 2.0 Convocatòria - Crònica Bàrtulos




Proper partit
Dilluns 31 de Gener
Hora 21.30
1899 fc - Sant Pau

La meva primera crònica i vaig tard!.. i mes tenint el proper partit dilluns.

Resultat : 1899fc 3 - Bártulos 4

Jugant en unes condicions complicades, baixes temperatures, terreny de lloc en no molt bon estat, vam iniciar un d'aquells partits que a un li agrada jugar.

Mes enllà d'alguna decisió polèmica del arbitra, tot i avançar-nos en el marcador després vam anar tota la estona per darrera del marcador.

L'equip en línies generals ha treballat i lluitat com s'espera, empenta que potser ens va faltar en el anterior partit.

Però amb això no s'acaben de guanyar els partits. Ens falta una mica mes de solidesa en conjunt, jugar mes junts i amb toc de pilota!, cosa que sabem fer perfectament.

A veure si el dilluns mantenim aquesta línia ascendent de joc, no de resultat i aconseguim la primera victòria del any.Bona nit i bona sort!


Manel Moreno

Redactor del partit

7 comentaris:

  1. Ja estic recuperat, així que compteu amb mi!!!

    ResponElimina
  2. jo també vinc. Amb les botes del Javi, que em van anar molt bé! ;)

    ResponElimina
  3. Nois, segueixo de baixa prudencial. Millor que no ens la "xuguem". Sort i a veure si aixequem cap, eh? Que no estamos tan mal!!!

    ResponElimina
  4. Llui, et vaig enviar ahir la crónica per mail, no l'has rebut?

    Jo vinc!

    p.d.: Raimon, cuida't tiu! i recuperat que et necessitem

    ResponElimina
  5. No Manel, envia'm la crónica a lcabeza.s@tv3.cat
    Jo també vinc
    Lluis Cap

    ResponElimina

Deixa el teu comentari