dissabte, 25 de febrer del 2012

C O N V O C A T Ò R I A


Plantats a tercera.

Aixì ens hem quedat després de que Plaka Madre guanyés el seu partit. Si no estic equivocat I seguint les regles de la Lliga Meiland, puja'n els tres primers equips i nosaltres penso que no hi serem en aquesta ocasió. Es a dir, que ens queden dos partit de pur tramit.

Que ens trobarem a la tercera Categoria al Març?
Crec que baixaran de segona Dow Jones F7 i Banco Guipuzcoano, l'altre encara no està clar. Puja'n de quarta Nausica, Nothingam presses i Tu vieja F.C., aquest dos últims no han perdut cap partit. De Nausica tenim un record força present.

Vindràs?
Proper Dilluns 27 de Febrer
21.30
Plaka Madre -- 1899F.C.

11 comentaris:

  1. Fins dilluns doncs!, s'ha de seguir endavant! sempre endavant.

    ResponElimina
  2. Tinc dentista... Suposo q en sortiré més o menys sencer. Per tant, vindré.

    ResponElimina
  3. Jo no vindré.
    De moment no tinc kanguroo per la petita i la meva companya te un compromís. Si en trobo us dic alguna cosa.
    Pd. M'agradaria cantar...ta...ta...ta!!!

    ResponElimina
  4. Nois... en funcio de la convocatoria jo descansaré, perque estic una mica tocat del esforç d'ahir.

    Falta per dir alguna cosa: Lluis (que entenc que si), JC, DAVID i Raimon.

    Confirmats: Bep, Sergi,Javi, Xavi i Marti
    Baixes: Bernat
    Dubtes: Claudio, Manel
    Pendents: Lluis, JC, David i Raimon

    Vinga Anims.

    ResponElimina
  5. Hola companys, no Manel, aquesta nit no puc jugar, tinc les lumbars fetes caldo. Ho sento, avui segur que no vinc.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  6. Vinc! I Manel, no siguis gai, vine que no serem prous i si estàs tan cansat, doncs jugues menys, pero vine si us plau que sino em veig quedat tirat i no em farà gaire gràcia venint de Vilasar de Mar!!!

    ResponElimina
  7. Nanos, després de 1 mes de fort costipat i tos huracanada, avui el metge m´ha diagnosticat un esquinç intercostal a causa de la TOS!!! Té collons la cosa oi? Em sap greu però no podré venir, m´ho ha prohibit almenys aquesta setmana. A veure com estic la següent que ja tinc ganetes de jugar. Sort i a la propera!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari