dissabte, 3 de març del 2012

C O N V O C A T Ò R I A


Hola fan's:
Val la pena venir a jugar. perquè es l'últim partit de la primera fase i a part d'això perquè més val la pena venir a jugar?

Perquè podem tenir una visita sorpresa i potser ens passi a algun de nosaltres això que surt al vídeo, ja que la recerca global del millor jugador del món a començat i a lo millor surt algun de 1899F.C. he, he, he:






Pròxim partit:
Dilluns 5 de Març
21.30
F. C. Aus Tirol -1899FC

Pda..: O a lo millor agafen algun arbitre de la Meiland. Qui sap

14 comentaris:

  1. Jo vinc, no em vull perdre com seleccionen un arbitre del Meiland :)

    ResponElimina
  2. Jo vinc. Pero per lo del Guardiola tranquils!...vaig estar amb ell el dilluns passat ;-)

    ResponElimina
  3. Jo vinc!
    Però sent l'últim partit, amb res a perdre i poc a guanyar, i jugant contra els penúltims, algun voluntari per jugar de porter i que pugueu gaudir d'un defensa com els d'abans?

    ResponElimina
  4. Vinc. Em sembla que mou està buscant el jugador mes brut del món. Potser si que el troba al meiland.

    ResponElimina
  5. Soc dubte, he de treballar quan es faci fosc i no se si arribaré. Puc jugar de porter una part si vols Bep.

    ResponElimina
  6. Jo no vindré. Com que som prous de moment em reservo fins a la propera. A tope!!

    ResponElimina
  7. Hola,
    jo si vinc.
    Bep, si vols fem porter rotatiu, cap problema.
    Salutacions
    Lluís Cap

    ResponElimina
  8. A hores d'ara ja deu haver acabat el partit. Suposo i espero que heu guanyat. Jo encara segueixo currant. Ja veus...unos tanto y los otros tan poco.
    Salut

    ResponElimina
  9. Ets un "currante" Bernat, vam guanyar 6 o 5 a 1. Ara estem pendents del primer partit de la nova fase. Ens veiem.
    Lluís Cap

    ResponElimina

Deixa el teu comentari