dimarts, 29 de novembre del 2011

Victoria i Nova incorporacio al equip!

MOLOKO ATH CLUB    1
1899 FC                        3

Així m'agrada!, Imagino que vau dedicar la victoria a la meva nena ehhhh.
El dijous 24.11 va néixer a les 6:30 del mati!, es a dir , ja m'ha fet no dormir abans de neixer, pero l'important es que està molt bé.
A veure si algun dia la puc portar, sino portaré fotos obviament.
Algu m'ha dit que donat que tenim aturada de la lliga, fins el 12.12, que estaveu parlant de demà fer un sopar , amb un partidet inclós????, algu ha gestionant aquest tema?
Com ho teniu?
Salutacions
Manel
P.d.: De la crónica poca cosa puc dir ;-)

7 comentaris:

  1. Felicitaaaats!!!!!

    El tema de demà el porto fatal! Jo no he pogut gestionar res!
    Partit no n'hi ha, però al sopar, m'apunto! Algú més?

    ResponElimina
  2. Jo avui no puc. Vaig a veure Tin tin.
    Que fuerte!

    ResponElimina
  3. Per crt, felicitats!

    ResponElimina
  4. Nano, felicitats. Espero que hagi heretat l´astúcia a l´ària del seu pare. Ara, a exercir que no te queda ná !!!!!
    Avui per mi impossible. Tinc una setmana molt apretada amb tota la merda aquesta del Nadal i les presses dels clients. Si voleu setmana que vé o l´altra.....

    ResponElimina
  5. Felicitats Manel i records a la teva dona.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  6. FELICITAAAAAATS MANEL!! i tbé per tu Sergi per la part que et toca. A canviar bolquers!!!
    Salut!

    ResponElimina
  7. Bé, va! esteu perdonats!.. pero al proper partit una birra fijoooo! a la salud de la Nora.

    Una abraçada a tots.

    Ens veiem la setmana vinent.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari