dijous, 17 de novembre del 2011

CRONICA PARTIT J B D i convocatoria 23.11.11

1899 FC  1
BJD         1

Hola senyors!

Com que estic una mica ocios.. vaig a escriure una mica!

Gran partit el d'ahir dimecres!, Esforç, concentració, pressio! aixi es guanyen partits, ho com a mínim no es perden tontament. El resultat 1-1 contra un equip que encara no coneixia la derrota reflecteix la igualtat del xoc.

Estem en el bon camí.

p.d.: El sobrat del Bernat! ;-) ni es va cansar i volia mes partit... s'està formant una BESTIA!

La setmana que ve un rival directe en la classificació actual!
Partit, dimecres 23.11 a las 21.30. Ara per ara els de sempre confirmats, excepte el Javi que està a Madrid. tot i aixó , tu vens?

Manel

12 comentaris:

  1. Vinc! Manel, el nostres rivals directes mai poden ser cap equip que estigui per sota nostre!!;-). així que a guanyar que ens posarem 4rts!!

    ResponElimina
  2. Jo faré el possible per venir. Ja veig la llum al final del tunel (de la rovira).
    Fins dimecres.

    ResponElimina
  3. Jo vindré....tot i que això suposi perdre'm el Milan-Barça...

    Si som molts canvis, aviseu-me!

    ResponElimina
  4. TEns raó David! .. ens ho hem de creure. ;-)
    Nomes ens falta el retorn del Bep, Xavi, Claudio i Raimon...

    Vinga, vinga, q no pari el ritme.

    ResponElimina
  5. Així m'agrada!, q el equip doni senyals. Ens falta el Bep.

    ResponElimina
  6. NOIS!, jo soc baixa per aquesta nit. La Nora encara no ha nascut pero està molt a punt i no puc deixar a la Emma sola.

    Molta sort aquesta nit i si us plau, dediqueu-nos la victoria!

    Manel

    ResponElimina
  7. Ara que ja em veia per jugar, em quedo sense cangur. No puc venir nois. Ànims.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari