dissabte, 10 de desembre del 2011

CONVOCATÒRIA 2.0 (especial edition)


Hola fan's:

 
Avui dissabte es el dia del clàssic, diumenge ressaca del partit i dilluns juguem nosaltres.

Dilluns 12 de desembre
21.30
1899fc - Plaka Madre

Convoque-vos per el partit.



Edició especial Reial Madrid 1 - F. C. Barcelona 3
per David

No sols som el millor equip del món, sino que tenim corda per un quants anys (5 o 6 anys) per seguir sent el millor equip del món tot els intents absurds de la meseta de canvis de clicles i tontenries.
Ahir vem jugar a un gran camp com es el Bernabeu contra un equip petit, mediocre, sense ánima... que només volia en el minut 50 que s'acabés el partit.
Tot el contrari de'n Puyi com a representació de tot l'equip...us he fixa't quan ens marquen en el segin 20 que fa en Puyi??? fixeu-vos bé, va esparonà si cal més a tot a l'equip per aixrcar-se i lluitar fins el final, sense decaure.
I ara, com deia el dissabte el matí, tenim el partit més important de l'any el diumenge (el d'ahir com es va veure amb el rival, es un més de lliga com el levante, racing, sevilla....et, equip petit, mediocre...) Salut!!

Foto: mundo deportivo

15 comentaris:

  1. Jo seré dubte fins última hora, les meves lumbars estan molt tocades

    Avui a tapar-los la boca a aquests merengues!!!!

    Visca el barçaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  2. Jo hi sere!
    FORÇA BARÇA!, Sort no ens en cal!, pq. machacarem i callarem moltes boques!

    Fins Dilluns

    ResponElimina
  3. VINC! FORÇA BARÇAAAAAAA!!!!!! No sols som el millor equip del món, sino que tenim corda per un quants anys (5 o 6 anys) per seguir sent el millor equip del món tot els intents absurds de la meseta de canvis de clicles i tontenries. Ahir vem jugar a un gran camp com es el Bernabeu contra un equip petit, mediocre, sense ánima... que només volia en el minut 50 que s'acabés el partit. Tot el contrari de'n Puyi com a representació de tot l'equip...us he fixa't quan ens marquen en el segin 20 que fa en Puyi??? fixeu-vos bé, va esparonà si cal més a tot a l'equip per aixrcar-se i lluitar fins el final, sense decaure. I ara, com deia el dissabte el matí, tenim el partit més important de l'any el diumenge (el d'ahir com es va veure amb el rival, es un més de lliga com el levante, racing, sevilla....et, equip petit, mediocre...) Salut!!

    ResponElimina
  4. Felicitaciones al barça! Quedo demostrado ayer que el madrid aun esta lejos, tanto a nivel tecnico, como futbolistico...eso si, para ser el mejor equipo del mundo, deberian ganarle primero al Glorioso Racing club de Avellaneda! Nos vemos mañana!

    ResponElimina
  5. Qui ets anónim?
    Jo vindré de comparsa, jugaré poc, 5 o 4 minuts, estic de rodatge per començar a tope, però per corre per la banda ja m'anira bé
    Lluís Cap

    ResponElimina
  6. Home, Lluis! "Racing de Avellaneda!" És el Claudio l'anònim!

    Jo vinc, un pel tocat (ultimament això si que és un clàssic!).

    Viscalbarça!!!!!!

    Claudio! Que venga el Racing al Gamper!

    ResponElimina
  7. Nois,

    Ho sento, però demà no podré anar al partit.

    Espero que continui la ratxa i aconseguiu un resultat com el del Barça ahir!!!

    ResponElimina
  8. BErnat, Raimon, Xavi, Javi???? esteu de pont?

    ResponElimina
  9. Companys, amics i culers tots.... Bé, menys dos infiltrats que mentre no siguin MERENGONES LLORONES DE MERDA, cap problema. El Barça un cop més no va fallar i espero que això marqui un abans i un després en aquesta desvirtuada lliga. A partir d´ara ja veureu com els altres equips li perdràn la por als CERDOS i la cosa serà diferent.

    Respecte al partit d´avui, serà difícil que pugui venir. Ho intentaré per+o fins a ùltima hora no ho sabré. Tinc uns clients molt pesadets a quarts de vuit i no puc assegurar l´assistència. En principi no compteu amb mí.

    Si a última hora falta gent truquem-nos i busquem alguna solució.

    Força!!!!

    ResponElimina
  10. JAVI I JO VENIM I CLAUDIO L'ANONIM TAMBE. FINS DESPRES

    ResponElimina
  11. Hola nois, jo vindré a fer d'ajudant del comparsa (lluís), així que després de tant de temps, m'ho pendré amb calma i jugaré uns minuts.

    ResponElimina
  12. Millor repartiment dels drets televisius es el que falta. Quina lliga més xusca tenim.
    Me aburrooooooooooooooooooooooooooooo!!

    Madrilenyo fes-te fotre!!!! No podreu dominar-ho tot. Alemnys no encara.
    Mutherfuckassss!!!

    Jo vinc, però els parons no em tracten bé, i menys de dues setmanes.

    ResponElimina
  13. Així m'agrada home!, q tothom estigui actiu!.. siguin cinc minuts, sigui tot el partit, la qüestió es ajudar al equip.

    Fins al vespre!
    Manel

    ResponElimina
  14. hOLA Nois,
    no puc venir, la meva dona te mal d'esquena i hem tinc que quedar amb el petit Jan, tinc ganes de tornar :( però la setmana que ve espero anar segur a jugar. Disculpes companys
    Lluís Cap

    ResponElimina
  15. Que no falli ningú méeees!!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari