diumenge, 12 de desembre del 2010

Que no sortim xurrascats!

Aquest dimecres a les 21.30 juguem el que ja sembla un clàssic.
El quart partit contra Xurrasqueria Guti, amb qui no hem perdut mai, ens pot assentar en les places d'ascens just a l'equador de la primera fase.

A més de jugar amb la intensitat que ens falta en molts partits, sense la qual és difícil guanyar, ens farien molt feliços tres coses:

- La primera, que dimarts al vespre ja sabéssim amb total seguretat qui ve i qui no ve.
I si algú no ho te clar, que també ho digui. No podem estar pendents de quants som a les 20 hores de dimecres, com ja està sent habitual.

- La segona, que tothom que li falti alguna quota per pagar, ho faci dimecres sense falta. Recordem que la segona era de 100€ i la última, de 80.

- La tercera, que algú perdés alguna hora en col·laborar el el blog.
Seria més divertit per tothom compartir l'autoria de les cròniques o llegir posts sobre altres disciplines o sobre qualsevol altra cosa. Ja que no ens veiem més que partit a partit, utilitzem aquest mitjà com a punt de contacte!

Vens dimecres?
Força Barça!

.

9 comentaris:

  1. la meva intenció es tornar a jugar. Si no hi ha cap contratemps vindré.

    Podríem fer una crònica rotativa, o remunerada (digues-li entrepà i cervesa). Podríem fer la porra blaugrana de la setmana o alguna activitat social per afavorir la salut virtual del club.

    ResponElimina
  2. Jo també vindré.
    Estic d'acord amb la proposta del Joan Carles, de fer-ho rotatiu, així potser tothom va dient la seva...

    Manel

    ResponElimina
  3. Vindre. Bona proposta fer cròniques rotatives. Ojo que n´hi ha alguns que no sabem fer anar els ordinadors més enllà del word, o sigui que jo em presto a poca cosa més. Apali i fins dimecres

    ResponElimina
  4. Vinc el dimecres i "mola" veure que us animeu a escriure.
    Fins dimecres.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  5. Jo, dimecres no podré venir, degut a un estat gripós que no em deixa tranquil.
    Prego em perdoneu, tot i que haurá algú que s'alegrarà (diem-li els germans!!!!!).
    Ànims, que segur que marques; i a ser possible a la porteria contraria. I si no, no et preocupis que et convidaré a fer un viatge heròtic.

    ResponElimina
  6. Jo anava a oferir-me voluntari per escriure la crònica... però no crec pas que pugui venir, no pas.
    aviam si a la propera...

    ResponElimina
  7. jo vinc javi de moment no pot

    ResponElimina
  8. L'Oscarico Lass continua fins dalt de feina i encara no pot venir.
    L'Oscar Suñé vindrà.
    Jo (o el meu fill) també. La talàlgia acaba de fer net.

    No aviso a ningú perquè em surten 8 com a mínim, no?
    Fins demà!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari