dijous, 16 de desembre del 2010

A ZERO


Xurrasqueria Guti 4 - 1899FC 0


Hola Fan's:

A zero ens vam quedar ahir a la nit. No només per el fred, sinò perquè no vam saber aguantar el ritme de partit que Xurrasqueria Guti ens va marcar desde el principi.

Nosaltres, amb només un canvi, vam fer un futbol molt reservat, pensant en que el partit a la llarga ens pasaría factura. Pot ser ells anaven més rodats i amb més canvis, però tot s'ha de dir, la primera part de X.G. va ser mereixedora de marcar-nos els tres gols. Nosaltres ahir estavem despistats en defensa i en portería. No teníem mig del camp creatiu, ni saviem recolçar el mig del camp.

La segona part ens vam despertar, només ens va caure un gol a la nostra portería i Xurrasquería Guti, tot lo que havien guanyat en gols i en el bon joc, ho van perdre a base de faltes bastant brutes, acaban alguna d'elles amb tarja groga.

Per cert, les protestes al àrbitre ens treuen del partit, no hem de caure en aquestes llargues converses de teoría del arbitratge, crec que fins i jo ho faría millor que ell, però no hem de caure, només si anem guanyant i si ens interesa perdre temps.

Potser a la segona part nosaltres hauríem merescut marcar algún gol, pero no va ser així i ens vam quedar a zero, glaçats.

Nois, el proper partit serà molt millor.

Per cert, la tombarella enrera del "Jefesito" espectacular, era una tombarella mortal, no?


Fins el proper partit.

Lluís Cap

Fot un fred de collons!

Ah! Dilluns tenim un partit molt difícil.
Juguem contra els líders!
I farà la crónica el dorsal número...... 3!!

Convoqueu-vos pel partit!!

.

15 comentaris:

  1. Potser jugant dos partits seguits agafem una mica de ritme.
    Ens veiem dilluns.

    ResponElimina
  2. potser..!
    Jo tinc ganes del partit del dilluns, tinc anotat un dorsal, pq. en el partit d'anada es va enrecordar de la meva mare en algun moment.

    Respecte al partit del dimecres coincideixo en una cosa que varem dir, i es que 2 hores mes jugant i no haguessim marcat, segur, segur!

    En tot cas, seguim treballant.

    Respecte la caiguda del jefesito, sense comentaris!, he demanat les imatges del partit, pero misteriosament algu les ha esborrat ;-)

    Ens veiem dilluns

    Manel

    ResponElimina
  3. He buscat entre aquestes imatges i és cert, Manel.
    Algú ha esborrat la del jefesito!
    (http://www.youtube.com/watch?v=jigo0f9T7nc)

    Tinc el taló pitjor encara. Molt probablement jugarà l'Aitor si ningú no hi té cap inconvenient.
    Jo vindré igualment a intentar posar ordre des-de fora.

    ResponElimina
  4. Si us sembla be, i en funció de la gent que siguem convocaré a un possible fixatge per a que vingui a provar.

    ResponElimina
  5. JC, veient els que som cada partit i la necessitat de recuperar algo de pasta -ens ha sortit carilla la cosa i aniría be tornar-ne una mica!- crec que si algú té alguna pega a la teva proposta, se li acabara la temporada -vital- i semblarà que ha sigut un accident...

    Per si de cas, que porti fotocòpia de DNI, foto carnet i 280 euracos, no sigui que ens agradem i se'ns escapi! Jeje!

    ResponElimina
  6. Crec que dilluns si que podré. I a més, tot i que no sóc el dorsal n.3, m'ofereixo a fer la crònica.

    ResponElimina
  7. Jo no puc venir, encara arrossego la grip, que no hi ha manera que desaparegui.

    ResponElimina
  8. De moment afellay no podrà venir.
    Falta gent per convocar-se, digue-ho per si em d'agafar reforços.

    ResponElimina
  9. Raimon no ve, per grip.
    Avisem al Xavi que porti el noi que va proposar la setmana passada, a més del fitxatge nou del JC.

    Si pot, vindrà el meu fill, que jo encara vaig coix.

    ResponElimina
  10. I els oscars?
    El fixatge nou no pot venir, pregunto al jordi bentanach?

    ResponElimina
  11. I els oscars???
    El nou fixatge no pot venir, puc avisar jordi Bentanachs. Aviso?

    ResponElimina

Deixa el teu comentari