dissabte, 17 de setembre del 2011

Ens veiem l'última setmana de Setembre?


Internazionale 3 - 1899FC 3 (Clasificat Internazionale per penals)
Bon paper que va fer el equip a la eliminatoria de copa.
Contra un equip de primera, amb efectius mermats i en plena pretemporada, vam estar a punt de donar la sorpresa a falta de 15 segons per acabar el partit.
La tanda de penals ens va, un cop mes, impedir passar la eliminatoria.

Q no pari el ritme!

Inscripció del equip realitzada. 500€ lliurats (Sergi i Manel)
Crònica Manel Moreno

I ara les preguntes:
Quedem per pagar 225€ l'última setmana de Setembre?
Fem un partit de pretemporada abans de començar la lliga 2011-2012?
Deixan's la teva resposta

Novetats: El Martí Genís, Bernat i Claudio també jugaràn la propera temporada amb 1899FC, serem 12 jugadors en total.

Salutacions Companys



9 comentaris:

  1. Per mi perfecte. si pot ser en algun camp una mica més ben comunicadet, no?
    Per cert, si cal pagar abans jo puc fer una transferència on em digueu.

    ResponElimina
  2. Gràcies per la teva resposta Raimon, intentarem que sigui a la Meiland. El tema de la transferencia t'ho confirmare, creec que seria comode per alguns. Comentaré amb el David i us facilitarem un número de comte.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  3. Això, això que estigui aprop! ;-)
    Qualssevol cosa que rebi per part de Meiland, com a delegat o el meu germà, subdelegat, us avise'm.

    Salutacions

    Manel

    ResponElimina
  4. Manel, acabo de parlar amb la Meiland avui Dilluns a les 21.30h. Tenim pista reservada el Dimarts 27 Setembre a les 21.30. (Actualitzo en breu el blog).
    Hem fet una nova pestanya a dalt al blog on es veurà qui ha pagat.
    Salut
    Lluís Cap

    ResponElimina
  5. Ei Companys!
    Intentare venir al final del partit i pagar els 225€. Pero encara tardare a estar a punt per jugar. Despres del peu trencat (encara nO he començat a córrer), la mononucleosi i la doble contractura cervical, ara tinc un pinçament a un nervi q em deixa el braç adormit (fins ara em provocava dolor). Bé, si vinc nO us acosteu gaire no sigui que us enganxi algo!

    ResponElimina
  6. Ok Martí,doncs fins el dimarts. Gracies per la teva resposta.

    ResponElimina
  7. Osti Marti, estàs fet un nyap nano. Si que t´han passat coses tu. Jo que creia que el meu cas era insuperable.... Per cert si has de venir i posar en quadre a tot l´equip pensa-t´ho eh? Ara seriosament, cuida´t molt.
    Per cert, a mi el dimarts 27 a les 9.30 em va bé, si cal ja podeu comptar amb mi.

    ResponElimina
  8. Ok, actualitzaré el blog i si podeu venir amb l'equipació millor, encara que no hi jugem els lesionats, aixì podriem fer la foto del equip, no us sembla?
    Lluís Cap

    ResponElimina
  9. Dimarts ok, però amb tants lesionats ja podrem fer dos equips?

    ResponElimina

Deixa el teu comentari