dissabte, 24 de setembre del 2011

Convocatòria i liquidació quota Meiland


Bé, estem acabant de confeccionar el nou equip i ja casi està tot a punt.

Tenim camp per jugar el proper 27 de setembre a les 21.30 a Meiland.

La cita és, principalment, per liquidar la quota a Meiland.

Recordeu de portar els 225eu. (Hem confeccionat una finestra al blog per veure si has pagat la quota)

Podeu fer també per transferència a: 2100-2796-84-0100023612 (Es el compte de Lluís Cap)

Farem partit entre nosaltres.

Veniu encara que no jugueu per lesió amb la roba del equip perquè farem foto.

Si falta gent per fer un set contra set, ja buscarem a un parell de jugador per completar l'equip.

Per els nous:
Els dos fitxatges nous porteu fotocopia del DNI i 1 foto DNI per la fitxa.

Res més companys, ens veiem el proper dimarts.

Convoqueu-vos amb temps please!

Lluís Cap

13 comentaris:

  1. Jo hi seré!!

    Amb ganes que comenci la competició ja!!

    ResponElimina
  2. Jo vindré.
    Si falta gent per jugar podria avisar algú.

    Moltes gràcies als que feu la feina organitzativa. Sense vosaltres això no funcionaria.

    ResponElimina
  3. Intentaré venir cap al final, per fer la foto.
    salut companys!

    ResponElimina
  4. Jo també hi sere. Tan el partit de pretemporada com la eliminatoria de copa fan prometre una temporada interessant!

    ResponElimina
  5. Jo vindre i el meu germà Bernat també. Per cert, Lluis, com està el tema samarreta per als nous fitxatges? En disposem d´alguna lliure?

    ResponElimina
  6. Em sap greu no poder venir pero tinc viatge a Madrid dimecres i dijous. Em tinc que aixecar molt d'hora... Lluís (felicitats pel teu aniversari), et puc enviar el DNI escanejat?
    David Volart

    ResponElimina
  7. yo ire, y Claudio ( Nuevo fichaje tambien )
    pero decirme cuantos faltan para hacer el 7 para 7 y al menos jugar una pachanga decente.
    e intento decir a gente que vaya...

    Javi Morell " Radamel "

    ResponElimina
  8. Hola,
    Raimon, de Samarretes tenim una del Antonio que la ha de demanar el Xavi i un altre que tenim que negociar amb el Jandro. O sigui que hi han posibilitats de recuperar les dues samarretes.
    David: Ok, envial escanejat i una foto. La pasta que faràs, hem faràs l'ingres entre avui dilluns i demà dimarts?
    Javi, si vols avisa per demà a dos persones per que vinguin, segur que faltarà gent.
    Juan Carles gràcies per les teves paraules d'agraiment, però es feina de tot l'equip i les ganes que li posem entre tots :)
    Salutacions
    Lluís Cap

    ResponElimina
  9. Yo vindré però no jugaré, m'estic recuperant de la lesió :(
    Salut
    Lluís Cap

    ResponElimina
  10. BONDIA. JO VINDRE I L'ANTONIO TAMBE VINDRA A JUGAR I PORTARA LA ROBA

    ResponElimina
  11. "Finalment", yo voy con 3 personas mas
    Claudio y 4 personas mas , osea que somos 4 por mi parte extras al equipo
    podemos jugar los 4, mas un portero que me dijo Lluis que venia mas,y les dejamos 2 del equipo
    y hacemos pachanga decente
    Pregunta: Cuantas monedas tiene Damaso en la Mano?
    forza RADAMEL,

    ResponElimina
  12. Javi, no se cuantas monedas pero voy a decir un número, 5. je, je, je... lo digo por lo del Sábado pasado el Barça - At. Madrid.
    Gracias por vuestra colaboración.
    Con Antonio y los tres de refuerzos de Javi pordemos completar un segundo equipo para esta noche.
    NOS VEMOS LUEGO. Fins a la nit.
    Lluís

    ResponElimina
  13. Referent a l'ingrès a compte:
    No tinc cap ingrès fet, dono per supossat que no heu ingresat res i ho portareu en efectiu. Si no es aixì aviseu-me per si heu fet l'ingrés desde un banc a "La Caixa" i trigaré uns dies en rebre-ho l'ingrées, llavors treuria la pasta.
    Gràcies
    Lluís Cap

    ResponElimina

Deixa el teu comentari