divendres, 19 de març del 2010

"Queda poco pa' jugar contra Moloko" V2

ULTIMA HORA "MIRACOLO A LA ROMAREDA"




El resultat és molt gran i la foto, petita. Clica per ampliar!

Canvi d'actitud
Gran inici de lliga. Dos partits guanyats de dos jugats, segons màxims golejadors i segons menys golejats. El Manel, amb quatre xixarros, pitxitxi absolut de la lliga. I líders en solitari.

Dimecres 24 tenim l'oportunitat d'aconseguir el triplet contra Moloko Ath. C.
No sabem res del rival. No tenim ni la foto. I per tant haurem de ser cautelosos. Si no juguem amb la intensitat i les ganes de l'últim partit, patirem. O pitjor.
Si volem pujar hem de continuar lluitant com el partit del Misha Pomarol i seguir amb l'excel·lent actitud positiva de tot l'equip.
És evident que guanyar ajuda a que el bon rotllo flueixi. Però també crec en la viceversa;
el bon rotllo ajuda a guanyar amb fluïdesa. Això ja s'assembla a l'equip que volem tots.

Felicitats a tots pel bon inici de campanya!

La "convo"
Recordeu que és molt important que ens convoquem aquí. L'òptim és ser 9 jugadors per partit. 10 esporàdicament és tolerable. Però si som 6 ó 15 no anem be.
Apunteu-vos el més aviat possible per optimitzar les convocatòries. Tot i que seguim buscant gent "fixa" per suplir les baixes, no serà necessari buscar extres esporàdics si som prou gent del "planter" per afrontar el proper partit.

I tu, vens?

13 comentaris:

  1. Hola, Jo vinc el dimecres, però si som molts puc quedarme a la reserva, cap problema he jugat casi tots els partits.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  2. jo vinc, i si tinc molta sort amb entrades per a la final del bernabeu.

    ResponElimina
  3. Tot i que hi ha partit de lliga del barça, jo també hi aniré. Si som 15, aviseu-me que vaig al Camp Nou!!!

    ResponElimina
  4. Molt be, Sergi!
    Jo dic el mateix que tú! Si hi ha gent de sobres, vaig al temple. Si no, a Meiland!

    ResponElimina
  5. Jo sóc baixa, de moment per dos setmanes, em vaig un altre esquinç el divendres al "curro", si si al p.... currerle, en fi ja us aniré informant!!! Jordi H.

    ResponElimina
  6. Ànims Jordi, l'Alves també va estar un temps lesionat i després va tornar a tope.

    ResponElimina
  7. Gracies, així ho espero!!!! Jordi

    ResponElimina
  8. Ei companys. jo no vinc, estic tocadet. Repòs i a tope setmana que vé

    ResponElimina
  9. Ja hem cridat al Jose. Si no hi ha daltabaix, serem 8. I si ve el Juanjo, 9.
    No hauriem de faltar ningu dels que hem comfirmat!

    Fins el vespre!

    Força 1899!

    ResponElimina
  10. Estic al AVE tornant de Saragossa.
    Estic cansadet però veient que som justos alla i seré per apuntar-me a veure una nova victoria. Abraçada.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari