dijous, 4 de març del 2010

Comencem de nou!

 
A veure si la podem fitxar en el mercat d'hivern!


Dimecres 10 arrenca la segona fase amb un partit contra un equip totalment desconegut, com ho seran altres cinc equips. Les úniques referències que en tenim són les de la classificació de la 1a fase i els resultats.

Estem treballant en el "mercat d'hivern" per poder cobrir la baixa temporal del Johny i la del Minyi, si no el podem convèncer que on es produèixen lesions no és a Meiland, sinò als camps de futbol gran amb gent que en sap i va a totes! Minyi, que aquí es juga amb risc baix!

Esperem tenir almenys una plaça coberta abans de dimecres, dia que caldrà fer un esforç per venir perquè molt probablement podem anar justos (jo estic recent operat i hauria de fer semi-repòs entre 7 i 10 dies. Dimecres és el dia que fa 7...).

Tu vens??

11 comentaris:

  1. Jo vindré per "tastar" aquest nou equip. A per totes!

    ResponElimina
  2. Jo vindre. Per cert, ens falta porter. com tenim previst cobrir la baixa?

    ResponElimina
  3. Sortirem endavant!!!!!! Jo si que vinc!!!!
    Jordi

    ResponElimina
  4. És molt probable que vingui. Si no ho faig, el meu fill tampoc podria substituir-me; Té un dit trencat! Puto futbol!

    ResponElimina
  5. Us segueixo online. Si no trobeu un substitut, ja pagaré jo. La meva cama va millorant poc a poc, però no estaré llest fins a la temporada que bé. El dimecres 10 heu de guanyar. Una abraçada a tots.

    ResponElimina
  6. Companys. Sóc baixa d´última hora. M´ha sortit una sono dimecres a les 20h i en tinc per 2-3 hores de feina. Sorry!

    ResponElimina
  7. Hola, jo si que vinc!

    Lluís Cap

    ResponElimina
  8. Tinc l'alta mèdica i puc jugar!

    Tenim dos reforços -vells coneguts- per avui.
    A veure si almenys un es queda!

    ResponElimina
  9. Jo pel contrari estic de baixa per gastrointeritis des del dilluns!!!!! Em sap greu, espero estar bé pel dilluns vinent. Força 1899!!!!
    Jordi.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari