dijous, 10 de desembre del 2009

Tres partits abans dels turrons



Preparada pel mercat d'hivern


Dos partits consecutius contra Monells (14 i 21 de desembre), per intentar superar-los en la classificació i ocupar un lloc una mica més digne que el que hem tingut fins ara. I dos dies després, el 23, torna el Tourmalet i juguem contra el segon classificat.

I després, festes... i gairebé un mes més sense jugar! Hi tornem el 20 de gener!

Per evitar-ho, que us sembla jugar un amistós el 13 de gener?

Per altra banda, hem fet salat per preparar un sopar de Nadal com Gamper mana, però que us sembla quedar TOTS (lesionats inclosos) el dimecres 23 (el dia del partit contra Bartulos) i fer una mica de "sopar" a la Meiland mateix?

Be, a més de convocar-vos per dilluns, a veure que en penseu d'aquestes dues cites extra-lligueres.

Tu vens?

11 comentaris:

  1. Acabo de treballar a les 21:00h però no crec que hi hagi problema x arribar a temps!

    ResponElimina
  2. El 14 hi seré allà. Des d'el 21 fins al 1 Gener estic a Dublin, la verd Ireland passant un fred de 3 parells de collons!!!! Així que ni 21, ni 23, ni sopar. En quant a fer un amistós el 13 Gener perfecte!!! ABRAÇADA i BON NADAL A TOTHOM!!!
    Juanjo.

    ResponElimina
  3. no faltaré! a cap dels actes.

    ResponElimina
  4. Jo si que vinc!!!! I el sopar ok!!!!!!!!! Jordi H.

    ResponElimina
  5. Hi ha un anònim que no sabem qui és!

    Recordeu, abans de publicar el comentari, d'escollir "NOM/URL" del menú desplegable que hi posa "Comenta com" que hi ha sota la finestra on s'escriu el comentari.

    Poseu el vostre nom a la casella de NOM i no cal que hi poseu res a URL.

    Així sabrem tots qui escriu!

    Ens veiem dilluns!

    ResponElimina
  6. Jo vindré dilluns 14. Segurament també el 21 i el 23. Per l´amistós del 13 de gener disposat en principi, si més no la idea em sembla bé, ens anirà bé moure´ns una miqueta no?
    Pel sopar del 23 ok.

    ResponElimina
  7. Jo en principi m'apunto a tot!!!!!

    ResponElimina
  8. Tinc traumatòleg el 22 i no sé si em donarà l'alta. La sacroileitis és una lesió futuda. Si no la cures bé, recaus. Ho sento nois, no estaré a punt ni pel 14, ni 21. El 23 me'n vaig a Bilbao a veure la família, pel que no podré venir al sopar. Espero poder venir el 13-01-2010 al partidet. BONES FESTES a tothom.
    FORÇA 1899 FC

    ResponElimina
  9. Dilluns vinc.
    El sopar el 23 Perfecte.
    Per cert Quina mossa neng!
    demà abrigats!
    Lluís Cap.

    ResponElimina
  10. Jo estic tocat del genoll i millor em reservo pels partits de la setmana vinent. ( si hi moltes baixes podria forçar i fer bulto)
    El dia 23 tinc un sopar de nadal programat de fa mesos, però vindré a jugar.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari