dijous, 17 de desembre del 2009

Mala sort

Si, senyors... Molt mala sort!

L'1 a 3 contra Monells n'és la prova. Vam jugar be en molts moments del partit i ells només van xutar cinc vegades a porteria, dos d'elles amb errors de marcatge i una de regal, que van acabar a la xarxa. Però la culpa no la tenen aquests tres errors puntuals. La clau va estar en la enorme acumulació d'errors innocents.

No hi ha cap jugador de l'equip que no en fallés una o més d'una! I no parlem d'ocasions de gol -que també!-, sinò simplement de pèrdues "tontes" de pilota.
Els errors de control, amb el camp mullat i sabent que tenim el nivell que tenim, van ser tant multiples com inevitables, si tu vols. Però el que si hem d'evitar és no perdre pilotes treient de banda! (tres o quatre cops!) o en passades fàcils (innumerables!). De vegades ens volem complicar tant la vida que fem difícil el més fàcil. I el futbol és tot el contrari.

Anem pas a pas. El camí és lent i difícil, però poc a poc ens hi anem acostant.
Comencem a estar millor col·locats sobre el terreny de joc però ens falta mirar més al jugador contrari que a la pilota quan la tenen ells, per millorar els marcatges i corregir les perdues, com fa Tenna Lady.

I acostumar-nos a lluitar fins al final, que a la que ens foten un gol, se'ns cauen els braços i ja ni correm.

Però be, com deiem al principi, la culpa també la te la mala sort.

El millor és que hi ha d'altres veterans que encara en tenen més....





Dilluns 21, també contra Monells, juguem el primer partit de la segona volta i el penúltim de l'any. Esperem que ells hi siguin tots i no hagin d'afegir els xavalets de l'altre dia!

Ah! i dimecres també hi ha partit.... I "SOPAR DE NADAL"! A Meiland, però TOTS juntets! Rés de marisc, que ho fa tothom i és una vulgaritat! Uns entrepans i unes patates, i a riure!
La cosa es poder acomiadar l'any junts i en bonica armonia (Merda! Com s'encomana el puto esperit de Nadal!!!)

Apa! Apunta't el més aviat possible! Hem de saber si som prou gent o no.

8 comentaris:

  1. Je, je... molt bo el vídeo.
    Bon resúm del partit Bep. De vegades som una mica "patossos", però, tenim una nova oportunitat el dilluns que ve per guanyar-los.
    Jo vinc

    ResponElimina
  2. Jo com sempre, també vinc!!!! Jordi H

    ResponElimina
  3. Ole pel resum... !
    Jo també vindré..i el dimecres of course al sopar.

    ResponElimina
  4. L'últim comentari es meu!...es a dir Manel... sorry.

    ResponElimina
  5. Bep, fas unes cròniques excel.lents i molt divertides. Com ja us vaig comentar, tinc traumatòleg el 22 i no sé si em donarà l'alta. Ho sento, no estaré a punt pel 21. El 23 me'n vaig a Bilbao a veure la família, pel que no podré venir al sopar. Espero poder venir el 13-01-2010 al partidet. BONES FESTES a tothom.
    FORÇA 1899 FC

    ResponElimina
  6. Dilluns acabo de treballar a les 9, o a les 10... No ho sé. Espero poder-me escapar x arribar al partit. És a dir: en principi si que vinc.

    ResponElimina
  7. Orgullós de pertanyèr al millor equip del mon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ai...que em perden els colors!!! jejeje

    Jo també anire!!!!

    ResponElimina
  8. Jo jugaré amb una estufa de gas butà a l'esquena per estar calentet, que farà una rasca de 3 parells...

    ResponElimina

Deixa el teu comentari