dimarts, 2 d’octubre del 2012

2ón. amistòs. Pagament 100 eu temp 2012-2013


Hola fan's:
abans de començar la temporada tenim un altre partit amistòs amb un equip que s'estrena a la lliga Meiland.

Per cert, aquest partit amistós també es gratuit.

Dijous 4 Octubre
Hora: 21.30 


Per cert, aprofitarem per fer el primer pagament de 100 eu. per la lliga.


Desde aquest modest blog celebrem la incorporació a  la UEFA de la selecció de Gibraltar. El Comitè Executiu de la UEFA, reunit a Sant Petersburg, ha decidit admetre Gibraltar com a membre provisional de l’organisme europeu des d’aquest dilluns. Esperem que aviat sigui admesa també la selecció de Catalunya.

Convoqueu-vos!

11 comentaris:

  1. Jo vindré..i amb €.
    Força barça!

    ResponElimina
  2. Hola.
    Jo no vindré. Ja que em segueix fent mal la planta del peu. Avui vaig al fisio again. A veure si la setmana vinent estic millor.
    En Roger, porterazzou si que ve.
    Raimon, posa't en contacte amb ell per quedar.

    Que guanyeu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ayyy aquestes lesions rares! ;-)
      Fes repos!, fes repos, que et necessitem a tooope.

      Una abraçada
      Manel

      Elimina
  3. Nois jo no puc anar
    Vaig entendre que si jugàvem, seria dimecres i dijous ja no puc

    Espero que la posada a punt continui amb bon peu!!!

    ResponElimina
  4. Sergi, l'únic dia que teníen dis`ponible per l'amistòs era el dijous. L'unic que he pogut moure a sigu l'hora de 22.30 a 21.30.

    Jo vindré i desde el Wassap el Xavi i el Javi han confirmat assitència.
    Salut

    ResponElimina
  5. Hola nois. Jo vindré.
    A tope

    ResponElimina
  6. Marti, JC, com ho tenim?
    Les noticies de les baixes per a la temporada del David i el Claudio, fan que haguem de buscar gent si o si companys.

    De moment per demà dijous:
    Roger, Lluis, Raimon, Javi, Xavi i Manel

    Som-hi!
    Recordeu portar peles, tal i com indicava el Lluis.

    ResponElimina
  7. Manel, comptem amb el Juanjo Sáez i el porter el Roger.
    Roger, Raimon, Xavi, Manel, Juanjo, Javi i Lluís
    Falta el Martí

    ResponElimina
  8. Hola.
    Jo si voleu, puc portar un amic Irish. Es un pèl tosco, però com que va amb nosaltres ja va bé.
    Li dic per avui i si ens agrada li plantejem la temporada. si?

    ResponElimina
  9. Merda!
    En Brendan (Irish) no pot. La setmana vinent si.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari