dissabte, 21 d’abril del 2012

C O N V O C A T Ò R I A

Hola fan's,
abans de res dir-vos que soc papi una altre vegada. En Pau ja és aquí i esta fet un crack.

Ara el pròxim partit:
1899 FC - Bankinter
Dilluns 23
Hora 21.30

i avui Dissabte el clàssic, personalment una mica fart d'aquests partits clàssics i d'aquesta lliga espanyola que només es disputa entre dos equips amb una diferència de més de 30 punts respecte al tercer classificat en camps de futbol espanyols que cauen a trossos, que son uns patatals i amb uns clubs amb números més que vermells. Podeu fer la porra si us ve de gust.

Es el meu particular dit al ull.



Vindràs dilluns?

Lluís Cap

9 comentaris:

  1. En principi el dilluns no vindré, massa aviat amb els petits tenim molts bolquers per canviar.
    La meva porra
    Barça 10 - Madrid 0.
    Lluís Cap

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats xaval!!! Espero que estigueu tots bé!!

    Jo aniré però estic tocat del genoll així que no sé el que aguantaré...

    ResponElimina
  3. Despres d la cursa dels bombers, vinc però en un estat,
    Diguem-ne fluix.

    ResponElimina
  4. Jo no vindré, estic en estat físic molt baix.

    ResponElimina
  5. Hola, última hora. Si puc intentaré venir. Tot depén dels bolquers he, he, he... Lluís Cap

    ResponElimina
  6. Ei LLuís.
    Felicitats retardades, però com que vaig respondre amb wapp no vaig llegir la bona nova. Felicitats i enhorabuena a los premiaDOS!!!
    No se si juguem demà dimecres. Jo treballo fins les 22h a Esplugues. Esto no es bien. Tanta peliculita, tanta peliculita.

    Que guanyeu!

    Bernat

    ResponElimina

Deixa el teu comentari