dijous, 20 d’octubre del 2011

Crónica 1899FC - Misha Pomarol y CONVOCATORIA

Primer de tot un "APLAUSO" pal colega, que he aconseguit finalment ser capaç de publicar en el blog. OEOEOOEOEOEOEOO

1899 FC              2
Misha Pomarol  3

La cronica del partit serà ràpida!. Si haguessim jugat amb un 10% de la tensió, implicació i esforç demostrat en el partit anterior haguessim obtingut un millor resultat en aquest, pero com no va ser així, vam sortir relaxats, confiats de la victoria i jugant de manera individual, sense demostrar que som un equip amb molt de potencial, llavors pasa el que pasa... que uns senyors mes veterans que nosaltres ( i això no es fàcil de veure) ens van passar per sobre.
Lo fotut es la sensació que ens queda de "pero si no han hecho casi nada, si no tenían nada en especial". Desgraciadament es així!. Amb molt poc ens van guanyar.
Y ahora la convocatoria del próximo partido que es este mismo lunes, ATENCION!. LUNES, 24.10.11 a las 21:30. Como decían por aquí.. YO VENGO! y tu?
p.d.: Emma, mi pareja, es la que me dijo que habían quedado 3-0!.. y eso que estuvo en el campo!!, voy a llamar al Barça para que me pasen el registro de accesos ;-)

11 comentaris:

  1. Manel, és molt sospitós que l´Emma et digués això, no? Diuen que hi ha molta gent que diu que va al camp i després de camí a casa ha d´escoltar la ràdio i assabentar-se del resultat, no sé, jo patiria i MOLT!!!. La prova estarà si dilluns et diu que va al camp... Serà quan tindràs un indici segur. A part de tot això, YO VENGO!
    Ah, i felicitats per la gesta de publicar al blog. Recorda bé com fer-ho per la propera.
    Fins dilluns i QUE ALGUIEN ME CAMBIE EL FONDO QUE NO LEO COÑO!!!

    ResponElimina
  2. Uiuiui, amb el 3 a 0!!

    Molt d'acord amb la crònica!
    I molt d'acord amb el Raimon! A veure si tinc un moment i apago els putos focos!! Però.... no us recorden a la Meiland????

    Jo vinc, i tu?

    ResponElimina
  3. Ah! i felicitats per haver trobat el camí!! Jeje!
    La primera vegada sempre costa! Com tot!

    ResponElimina
  4. OEOOEOEOEOE!!! ja no m'enlluernen els focus!!! OEOEOEOE...VINC, però amb el temps súper just. A les 19:30 porto al circ amb crio i l'actuació dura 2 hores, pero a la mitja part fotré el camp cap a bcn.

    ResponElimina
  5. Així m'agrada, David! Lu primer és lu primer jeje!!

    ResponElimina
  6. CLAUDIO, JAVI I JO VENIM. FINS DESPRES I A VEURE SI ESPABILEM.

    ResponElimina
  7. El Bernat em comenta que vindrà. Recordeu de portar-li l´equipació plis.

    ResponElimina
  8. Fet, avui le portarem la samarreta.
    Jo no vinc, sort companys!
    Lluís Cap

    ResponElimina
  9. per cert, molt maco el camp de rugby, pero....PERQUE COLLONS NO APAGUEM ELS FOCUS??? QUINA MANIA (jeje) petontes a tothom i sobre tot, ànims Joan Carles, ànims Lluis de les lesions!!Martí??

    ResponElimina
  10. Acabo de trucar a la Meiland i m'han dit que es juga!!!!!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari