dimecres, 31 d’agost del 2011

Partit Pretemporada a FUTBOL 7 BARCELONA



El proper dia: dimecres 7 de Setembre a les 22.30 hores, tenim partit de pretemporada o entrenament.

Ho farem a
FUTBOL 7 BARCELONA, a continuació clicka per saber on és:

Serà a http://el32.com/lr2j6/
(Preu del camp 35 per equip a pagar entre tots).

Ja ens anirà bé per entrenar i còrrer una mica. No ha sigut fàcil trobar pista per el dia 7 de Setembre.

Recordeu que aquesta trobada la vam parlar el passat 18 de Juliol, i també vam parlar de portar els 270€ per la propera temporada 2010-2011. Així que aquesta cita es per posar-nos al día.

Confirma assistència per saber-lo abans del Diumenge 4 de Setembre per si s'ha d'anular el camp.

Aprofito per felicitar a tots els culers per els dos últims tituls aconseguit: Supercopa d'Ejpanya i d'Europa. Aquest Barça és Metafísic.

Salut companys
Lluís Cap
Open in summer

9 comentaris:

  1. Que bé s'està de vacances.
    Jo vindré.

    ResponElimina
  2. Jo se de quatre més que venen
    Espero que demà ho publiquin ells mateixos!

    ResponElimina
  3. Jo també vinc
    Lluís Cap.
    Pdta.: Ara som quatre, podem jugar al parchís, m'agafo el color vermell.

    ResponElimina
  4. EL JAVI I JO VINDREM. I EL RAIMON EN PRINCIPI TAMBE

    ResponElimina
  5. Recordeu que no és a la Meiland, es a un Lloc que es diu Futbol 7 Barcelona. Hem posat un link per que hi veieu el lloc on és.

    ResponElimina

Deixa el teu comentari