diumenge, 3 de juliol del 2011

Convocatòria i pròxima temporada 2011-2012


Hola nois,

abans de la convo un tema important.
Què penses fer de cara a la propera temporada 2011-2012?
Si vols continuar, el dia de sopar de l'equip, el pròxim divendres 08-07-2011, necessitem saber-ho.


Si continues, ves prepara'n 100 eu per que la quota sortí més econòmica i disfrutem dels beneficis de pagar abans de plaç.


Més que res es que sempre anem de "putu cul" per entregar la pasta i honestament, creiem que no fa falta.


Ens faria molta il.lusió que continuésim els mateixos, per que hem passat un parell de dos bones temporades. A veure si es possible.


Si no tens 100eu ara mateix, els pots imprimir de la foto que he posat al blog, a veure si cola.


I ara sí la convocatòria:
Dimecres 06-07-2011
Hora 21.30
1899FC - Xurrasqueria Guti

Vens?

11 comentaris:

  1. JO dimecres no m'ho perdo ni boig!!!!!!!!!!!!

    Ja pensem en la temporada vinent? i ja cal pagar 100 euros? Però si encara queda un mes per acabar aquesta no?

    Jo és que estic esperant la trucada del Pep veient que els p.... fitxatxes no arriben....per cert algú em pot donar bons detalls del xilé aquest pel que pagarem gairebé 40MM? després s'ho cobraran pujant els abonaments...

    Per cert, divendres partit, sopar i juerga no? està confirmat no?

    ResponElimina
  2. Si, Sergi! Divendres partit, sopar i juerga!

    Lo dels calers, és perquè aquesta temporada ha estat un descontrol i volem evitar que hi hagi qui ara digui que si i al setembre ens deixi "tirats" i haguem de recaptar gent -i diners- al febrer, sense massa marge de maniobra. Aquest any, hem cobrat d'uns a temps, d'altres a destemps, a alguns que haviem cobrat, els hem hagut de tornar els diners, hem avançat diners de qui no havia pagat, hem comprat pilotes, samarretes, hem hagut de fitxar -cobrant una part- havent començat la segona temporada, hem tornat a tornar diners...
    I encara ara hi ha qui deu pasta...

    No hi pot haver aquest descontrol de diners ni de gent a l'equip!!
    La intenció és posar 100€ ara, 100€ l'1 de setembre i la resta el 29 de setembre. I ens oblidem del tema fins el 2012!

    Ah! Jo vinc els dos partits, al sopar i a la festa!

    Per cert, apunteu-vos al sopar abans de dimecres!
    Tots els que han jugat alguna vegada algun partit amb l'equip, tenen la porta oberta!!

    ResponElimina
  3. Per cert, Lluis.... d'on has tret un bitllet de 100??

    ResponElimina
  4. Jo tampoc m'ho perdo... i ningú pot deixar passar aquest partit.

    Bep, pensem en DAvi, Oriol...Pau...?.. reforços! please.

    Ens veiem dimecres i of course Divendres!

    ResponElimina
  5. ATENCIÓ!!
    Tal com ha dit el Manel, pensem en reforços!

    No pot ser que cada setmana ens esperem a apuntar-nos a última hora!
    El que pot passar és que, si a hores d'ara només ens hem apuntat tres i jo truco a l'Oriol, al David i al Pau, demà siguem 13...
    No podem esperar a trucar reforços a les sis de la tarda de dimecres!!!!

    De moment i per si de cas, comptem amb que un dels tres vindrà dimecres i un altre, divendres SIGUEM ELS QUE SIGUEM.
    Si demà al matí hi ha cinc apuntats, convocarem al segon reforç, i si al migdia no hi ha prou gent apuntada, vindran els tres. I després, que ningú es queixi si hi ha tres canvis o més!

    Apa, p'alante!!

    ResponElimina
  6. jo vindré. Si el turmell respon jugaré els dos partits.

    ResponElimina
  7. Ah! DIMECRES TOTHOM amb l'uniforme oficial!!

    ResponElimina
  8. Jo també vinc
    Lluís Cap

    ResponElimina
  9. DE MOMENT AVUI VENIM TOTS TRES. SE SAP ALGUNA COSA DEL RAIMON?

    ResponElimina
  10. Jo vindré dimecres i divendres

    ResponElimina

Deixa el teu comentari