divendres, 9 d’abril del 2010

A totes! (FOOORÇAAA BAAAAARÇAAAA!)


Això és el que pot passar si un crack baixa la intensitat!

I aquí, un "guapito" de cara en hores baixes


Aquest dilluns, contra Nausica, hauria de tornar la intensitat que es necessita per guanyar a qualsevol equip.
I més nosaltres, que només hem guanyat quan hem jugat a totes des de el minut 1. Tenim qualitat i comencem a encaixar les peces, però massa vegades estem passejant erràticament per la gespa. Com si això de jugar un partit no anés amb nosaltres.

Nois, intensitat i perseverància!!
Fotem-li ganes des de l'inici! Juguem com el Barça però no oblidem que no ho som!
I així haurà de ser dilluns contra els amics de Nausica, amb qui l'intercanvi de comentaris blogueros pot haver alimentat al mateix temps, el bon rotllo i les ganes de guanyar.

Recordeu de convocar-vos el més aviat possible!

Tu vens?
Jo si!

Força Barça!!

PD; Un 0 a 1 a la porra de demà! Tu que hi dius? (Casi l'encerto!)

9 comentaris:

  1. Jo si que hi vaig!!!

    Apunta'm un 2 a 3 a la porra!!

    ResponElimina
  2. Jo també vindré a jugar!

    ResponElimina
  3. Jo aquest dilluns no vindré, recuperació del peu dret.
    Nois a guanyar el dilluns!
    Porra: 1 a 3
    Visca el Barça i Visca Catalunya
    Lluís Cap

    ResponElimina
  4. Nois jo soc també soc baixa segur, per una lumbalgia.. SORT!

    Manel

    ResponElimina
  5. Segueixo de baixa!!!!!!!!!!!!!!! però heu de guanyar! Força Barça!!!!!!!!!!!!! Jordi

    ResponElimina
  6. El Jose i el JordiD. venen.

    Raimon... fas tard per la porra!! jeje!!

    Jo vinc!

    ResponElimina
  7. Ens veiem aquesta nit. Jo hi vaig però m'he fet mal a la esquena aquest matí!!!! I si ens canviem el nom per Llar de la 5ª Edat?

    ResponElimina

Deixa el teu comentari