dimarts, 12 de gener del 2010

Comenceu a escalfar nois!




1899 F. C.   - 1
Monells       - 2 


Un cop vist aquesta meravella de vídeo cortesia del mestre LluisCap, recordar-vos que el dimecres 20 de gener re-emprenem la lliga jugant contra LA ALGODONERA, amb l'objectiu d'anar retallant punts per aconseguir no quedar entre els tres últims en aquesta primera fase. Podríem baixar de categoria.

En quant al possible amistós, les notícies que us puc donar són que els tres equips possibles amb qui podríem jugar, no ho poden fer per motius diversos, però ens emplacen a fer-ho en una altra ocasió.
A més l'únic camp disponible a Meiland és diumenge a les 15 hores.

Tenim un parell de dies per decidir si quedem tot l'equip (si les baixes s'han recuperat, som 13 + els "reforços") per tocar-la una mica i definir posicions i si cal, acabar fotent-nos un jalar important. Això sí, el camp haurà de ser fora de Barcelona.
Vosaltres decidiu!

Esperem que Minyi estigui ja en condicions de jugar encara que sigui de porter, el Raimon, el Xavi i el Jonhy s'hagin recuperat i el Juanjo deixi d'estar voltant pels puestos.

No oblidem les sensacions de l'últim partit, on fins i tot l'equip contrari ens va dir que no entenia perquè estem tant abaix en la classificació.

Doneu senyals de vida! Els lesionats, per si ja estan be, i la resta per veure que fem el cap de setmana!

Força Barça!!

13 comentaris:

  1. Era/És únic aquest Maradona, quina marxa! sembla que aquí el crack ja anava "enxufat". Bé, el proper dia tothom a escalfar com ell...

    ResponElimina
  2. JO M'APUNTO AL AMISTÓS SENSE CAP DUBTE; I, PEL DIMECRES 20, TAMBÉ.
    JANDRO

    ResponElimina
  3. jo el dimecres vindré de jugador... estic supergordo o sigui q tingueu paciència amb mi.

    minyi

    ResponElimina
  4. uiis me he oblidat . el finde estic fora.
    minyi

    ResponElimina
  5. Podría fer un forat el Diumenge. Si, jo vindría.
    El partit contra l'Algodonera vindría.
    Miny "gordu", je, je... No mengis res fins el dimecres que ve, a vuere si et recuperes.

    Som uuuna nació, Liiiife is life.
    quins temps!
    Lluís Cap

    ResponElimina
  6. Diumenge ho tinc una mica magre, però dimecres ens veiem al camp sense cap mena de dubte!!!!

    Jordi H.

    ResponElimina
  7. Hola companys. Diumenge fatal, estic fora. Dimecres 20 cap problema. Bon any a tots (millor any si us plau).

    ResponElimina
  8. Perdoneu, però estic fet una piltrafa. Ahir el traumatòleg m'ha allargat el tractament de la sacroileitis un mes més. No s'acaba de curar. Així doncs, tinc prohibit jugar a futbol, anar a la muntanya, només em cal que també em prohibeixi quilar. Llavors la vida si que se'm farà molt i molt llarga.
    Espero no prendrem la resta de temporada. Em sap creu no poder aportar la meva petita contribució a l'equip. Ja avisaré quan pugui jugar. Una abraçada a tots
    Que guanyeu!!!!

    ResponElimina
  9. Jo també estic fora el diumenge , sorry.
    En quan el partit del dimecres no me'l perdo, per variar.

    Manel

    ResponElimina
  10. Jo diumenge no puc però dimecres si!!!

    Si som masses aviseu-me i ja aniré al proper partit.

    ResponElimina
  11. Podríem fitxar aquest noi del video per a reforçar una mica l'equip.

    Dimecres vinc i diumenge si hi quorum.

    ResponElimina
  12. Ei! De conya!
    El retorn del Minyi i 11 dels 13 convocant-se!
    Hi ha ganes!

    A veure si el Johnny es recupera del tot!

    Pel que sembla, serem 10. Si no passa res, el Sergi podria agafar festa.
    Ho confirmarem abans de dimecres!

    Força Barça!

    ResponElimina
  13. De moment compteu amb mi però si hem de ser molts canvis i jugar molt poc tots, llavors m'ho dieu.

    Millor que jugui gent que no ha pogut jugar fins ara, com el Minyi, que no els que hem anat molts partits.

    Ja direu. Bon cap de setmana!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari