dijous, 19 de novembre del 2009

"No con mi pelota!"






1899 F.C.    - 0
Geriatrix      - 6

El partit
Encara estem lluny del nivell que ben segur assolirem, però ahir tot i l'ampla derrota, es va començar a veure a que volem jugar.

El comentari del Juanjo al final del partit, resumeix el que hem de fer d'aquí a que acabi aquesta primera fase; aprendre a col·locar-nos al camp passi el que passi amb el resultat.
En principi ja hem jugat els partits més difícils de la primera volta i a partir d'ara pot ser menys arriscat -i necessari- experimentar-ho.

A la primera fase, que acabarà cap a finals de gener no podem baixar de categoria, ja que no n'hi ha cap més. Per tant, no importa el resultat sinó aprendre a entendre'ns per afrontar una segona fase amb garanties.

Ahir es va jugar força be contra un Geriatrix molt en forma i molt motivat -en alguns casos, potser massa- i que ha millorat molt amb la reincorporació d'antics jugadors, i sobretot amb la experiència de tres anys jugant junts.

Un 10 per ells, en joc i actitud, excepte en un cas que, per si algú en tenía dubtes, ha deixat veure el seu "llautó" i la seva elegància com a persona.

El meu dia a dia
On jo treballo hi ha una sèrie de caps intermedis bastant mediocres. Gent de perfil humà baix i trepes de professió. És gent que, sistemàticament nega la informació necessària als seus subordinats perquè creu erròniament, que qui te la informació, té el poder. És gent que, sistemàticament fa el contrari del que un subordinat li aconsella, per molt bona idea que això sigui, perquè creu erròniament, que això és símptoma de feblesa. És gent que, sistemàticament, si hi ha algú al seu mateix nivell de "poder" però amb menys mala llet, no dubta en apunyalar-lo per l'esquena sense cap tipus de mirament. I un cop és fora l'apunyalat i la seva família és desnonada, l'interfecte no es queda tranquil i feliç fins aconseguir sodomitzar a la seva víctima al bell mig carrer. Tot, això si, amb un bonic somriure d'orella a orella.

I el pitjor és que, de vegades, quan juga a padel o a futbol, hi trasllada tot el seu tarannà, les seves frustracions i la seva probada ineptitud i actua, amb qui com ell mateix paga per divertir-se, de forma similar a com ho fa amb els seus subordinats.

"A cada cerdo le llega su San Martín", diuen en castellà, o el que és el mateix, la vida possarà a cadascú al seu lloc. Jo personalment, m'ho estic passant be i en poc temps, a més guanyarem.

Convoca't
El proper partit contra Nausica, és dilluns a l'hora habitual.
IMPORTANT QUE T'APUNTIS AVIAT!

Dilluns es reincorpora el Raimon i potser algú més, per tant cal saber qui som per que tothom pugui decidir si li ve de gust descansar.

Força Milvuit!

11 comentaris:

  1. Per cert Bep, tot s'ha de dir, la victòria de Geriatrix va ser gracies a tu, per que tu vas crear aquest equip de Geriatrix, es una mica com el Madrid, que el va fundar un Català, no us assembla?
    Vindré el dilluns companys.
    Ànims Milvuit, comença la remuntada!
    Lluís Cap

    ResponElimina
  2. jo vinc, de ben segur que a partir d'ara anirem cap amunt.

    ResponElimina
  3. Convençut que això anirà a millor, ens veiem dilluns! Jordi.

    ResponElimina
  4. Jaja! Lluis!! Si encara serà culpa meva!!!

    Fins dilluns!

    ResponElimina
  5. Ei,jo vinc. Ja em posareu al dia dels ajustos tàctics. Fins dilluns i força companys.

    ResponElimina
  6. A mi no em va gairebé anar així que ho deixo en mans de la gent que hi vagi.
    Si sou prous, m'ho dieu i no hi vaig i si fa falta gent ja me les apanyaria per intentar anar-hi
    Ja em direu!!! Si us plau, envieu-me mail a sergimp@hotmail.com!!!

    ResponElimina
  7. Que bo el títol "No con mi pelota!" encara ric pensant en aquell moment de retrocés cap a l'edat de 6 anys (o menys). I que profunda la reflexió d'en LluísCap amb la seva analogia entre el Madrid i el Geriàtrix.
    Bé, jo m'apunto. I aquest partit intueixo que serà diferent...

    ResponElimina
  8. Jo i el meu caràcter hi serem... no sigui cas que us relaxeu.
    Segur que millorarem!

    Manel

    ResponElimina
  9. finalment, soc baixa!!! ho sento, però s'ha afegit un refredat de c.....

    ànims per demà!!!!

    ResponElimina
  10. Molt be, nois! Bons ànims!

    A veure, anem a pams;

    No hi ha res en contra de Geriatrix ans al contrari. Només hi ha un parell d'elements (un en particular) que tenen poca cosa com a persones i que sembla que alguns encara no els hi han vist.

    La resta, em sembla que van jugar un partit exquisit, amb força i ganes però amb esportivitat. Les argucies extraexportives, intents d'enganyar a l'arbitre i puerils perdues de temps quan guanyes per més de cinc, es deixen per equips "no amics".

    Raimon, ben retornat siguis!
    Sergi, cuida't i tapat!!
    Manel, Collonut! Però millor si una mica del caràcter -només una mica!- es queda a casa! (jeje! de bon rotllo!;-D )

    Fins avui!!

    ResponElimina
  11. Jo vinc. Vindré acompanyat d'un entrenador, tal i com us vaig dir en el passat partit, amic meu. La idea és que ens ajudará amb l'element táctic i d'equip. Us demano que l'escoltem per tal que ens pogui resoldre els malsresultats. Ve de manera simbòlica i d'ajut, sense cobrar-nos res, ja que és entrenador professional.
    Ens veiem a les 21:00 hores. Salutacions Jandro

    ResponElimina

Deixa el teu comentari